اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه استادگی خراسان رضوی خبر داد

بازدید مسئولان اجرایی خراسان رضوی از ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه ایستادگی ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی گفت: مسئولان اجرایی استان و مشهد امروز از ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی بازدید کردند.

بازدید مسئولان اجرایی خراسان رضوی از ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی

محمدحسین روشنک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: امروز رئیس ستاد انتخابات استان، فرماندار مشهد و رئیس انتخابات مشهد و رئیس صدا و سیمای خراسان رضوی ضمن حضور و بازدید از ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی خراسان رضوی در مشهد، در ارتباط با ارتقای برنامه‌های انتخاباتی و تبلیغاتی جبهه‌ها و تشکل‌های مختلف به تبادل نظر پرداختند.

وی ادامه داد: در این بازدید جبهه ایستادگی استان ضمن اعلام مواضع و بیان هدف این جبهه مبنی بر حضور حداکثری و پرشور مردمی در پای صندوق‌های رأی، رعایت نظم و اخلاق را به عنوان اصول اولیه در راستای حضور در انتخابات مطرح کرد.

سخنگوی جبهه ایستادگی خراسان رضوی با بیان اینکه مسئولان اجرایی استان و مشهد نسبت به شرایط و عملکرد انتخاباتی جبهه ایستادگی اعلام رضایت کردند،  ادامه داد: بر اساس نیاز تشکل‌ها و جبهه‌های مختلف در راستای اعلام مواضع و اهداف خود، شهرداری مشهد قصد معرفی محل‌هایی برای تبلیغات انتخاباتی تشکل‌های مختلف در نظر دارد.

روشنک افزود: علاوه بر این صدا و سیمای مرکز خراسان برای استفاده تشکل‌ها و گروه‌های مختلف از این رسانه ملی در راستای بیان نقطه نظرات، اهداف و سیاست‌های خود و همچنین معرفی کاندیداهای مورد حمایت، اعلام آمادگی کرد.

وی در ارتباط با وجود جبهه‌های متعدد اصولگرایی در جریان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه جریانات اصولگرایی با توجه به این‌که پیرامون یک اصل و حول یک محور که ولایت‌مداری و حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است، حرکت می‌کنند، یکی محسوب شده و در یک جبهه می‌جنگند.

روشنک با اشاره به وجود جبهه‌های مختلف جنگی در دوران هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی نیز از جنوبی‌‌ترین تا شمالی‌ترین نقطه کشور جبهه‌های مختلفی در برابر دشمن و استکبار جهانی داشتیم که همه آن‌ها با کلیت دفاع از نظام و کشور به دفاع می‌پرداختند و در شرایط کنونی نیز بودن جبهه‌های مختلف اصولگرایی زیر سایه یک چتر واحد می‌تواند اثرات مثبتی بر جای بگذارد.

سخنگوی جبهه ایستادگی خراسان رضوی افزود: جبهه ایستادگی در برابر فعالیت‌های انتخاباتی سایر گروه‌های اصولگرا با وجود این تفکر که جبهه‌های مختلف اصولگرایی در مسیری مقابل دشمنان نظام و در راستای حمایت از اسلام و انقلاب ولی در مناطق و با نظرات و شیوه‌های متفاوت حرکت می‌کنند، اقدامی نمی‌کند. 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول