اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 187

روحانیون نقش مهمی در حضور حداکثری دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار آزادشهر گفت: روحانیون نقش مهمی در حضور حداکثری مردم در انتخابات دارند.

روحانیون نقش مهمی در حضور حداکثری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید فاضل دهنوی در همایش حضور حداکثری که با حضور ائمه جمعه و علمای شیعه و سنی برگزار شد اظهار داشت: جامعه که بدون روحانی باشد و از رهبری دینی و حضور علما سود نبرد مثل یک جامعه بدون طبیب می‎ماند که برای ادامه حیات مشکل دارد و خطر تهدیدش می‎کند.

وی تصریح کرد: دشمن سعی دارد از راهی که می‌شود به نظام و اسلام ضربه بزند و مانع شکل‎گیری اهداف جمهوری اسلامی ایران شود، لذا روحانیون همیشه هوشیار باید با حضور فعال در صحنه با کلام شیوا و رسای خود افکار پوچ دشمنان را خنثی کنند و مسیر را برای ادامه راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هموار سازند.

فرماندار شهرستان آزادشهر خاطر نشان کرد: وحدتی که حول ولایت فقیه ایجاد شده و شیعه و سنی را در کنار هم و در یک مسیر قرار داده سرمایه بزرگی است که می‎تواند باعث اقتدار و سربلندی نظام شود به همین دلیل ایمان دارم قومیت‎های مختلف متشکل از اقشار گوناگون در 12 اسفندماه در صحنه انتخابات حضور خواهند داشت تا اقتدار و هیبت انقلاب و نظام حفظ شود.

وی از ائمه جمعه و علما خواست در هنگام برگزاری نماز جمعه و جماعت، نشست‎ها و جلسات سخنرانی صراط مستقیم، روحانی و نورانی اسلام و نظام را به مردم نشان دهند و از ظلمت و تاریکی مسیری که دشمن انتخاب کرده  پرده بردارند تا مردم با بصیرت، بینش و آگاهی برای سعادت دنیوی و اخروی خود تصمیمی معقولانه و خداپسندانه بگیرند.

دهنوی اذعان داشت: ساز و کارهای برگزاری انتخابات به نحو مطلوبی مهیا شده و برنامه‎ریزی‎های خوبی صورت گرفته تا انتخاباتی شفاف و حداکثری برگزار شود و نتیجه انتخاب شایسته مردم که منطبق بر معیارهای اسلام و مقام معظم رهبری است راهی مجلس نهم شود.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول