اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 188

ابراهیمی: روحانیون روحیه حضور حداکثری را در مردم تزریق کنند

خبرگزاری فارس: مدیر کل اطلاعات استان گلستان گفت: روحانیون روحیه حضور حداکثری و پشتیبانی از اهداف نظام را در انتخابات در وجود مردم تزریق کنند.

ابراهیمی: روحانیون روحیه حضور حداکثری را در مردم تزریق کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد ابراهیمی در همایش حضور حداکثری که با حضور ائمه جمعه و علمای شیعه سنی شهرستان آزادشهر برگزار شد اظهار داشت: تاریخ اسلام و نظام، ایران و انقلاب نشان می‎دهد که روحانیت کانون همه حرکت‎های الهی و خداپسندانه هستند و همیشه احوال در کنار مردم بوده‎اند و برای دفاع از دین و آئین خدا تلاش کرده‎اند.

وی تصریح کرد: این شهرستان که از وجود روحانیون بزرگی بهره می‎برد به لحاظ حضور و اتحاد چهره‎های معنوی در تمام صحنه‎های انقلاب درخشیده است و وحدت اقوام مثال‎زدنی است و ان‌شاءالله همین عوامل باعث می‎شود در روز 12 اسفندماه با خلق حماسه‎ای دیگر و با حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی کشور را یک گام دیگر به اهدافی که دارد نزدیک‎تر کنند.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان با اشاره به برگزاری انتخابات در ایران و سایر کشورها و وجه تمایزی که وجود دارد اذعان داشت: شما روحانیون روحیه حضور حداکثری و پشتیبانی از اهداف نظام را در وجود مردم تزریق می‎کنید لذا شایسته است امسال هم تحت فرمان ولایت فقیه و با توجه به شرایطی که پیش روی نظام است مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنیم.

ابراهیمی متذکر شد: حضور پررنگ و تاثیرگذار روحانیون در صحنه کاملا مشهود است و ان‌شاءالله همه با هم، در کنار هم و برای موفقیت و سربلندی نظام انتخاباتی خوب را تجربه کنیم و انتخابی خوب و ارزشی داشته باشیم.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول