اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نوزدهم لیگ برتر امید

صبای قم مقابل سپاهان اصفهان شکست خورد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در نوزدهمین هفته از رقابت‌های فوتبال امید باشگاه‌های برتر کشور مقابل سپاهان اصفهان تن به شکست داد.

صبای قم مقابل سپاهان اصفهان شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دور برگشت از مسابقات رده سنی امید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با رقابت تیم‌های حاضر در این دوره وارد هفته ششم خود شد و در دیداری حساس صبای قم به سختی به میزبانی خود باخت.

بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، شاگردان سیدمحسن بابامیری در تیم فوتبال امید صبای قم در حضور تماشاگران پر تعداد تیم سپاهان اصفهان در دیداری حساس در خارج از خانه مقابل میزبان تیم با چهار گل تن به شکست دادند.

تیم‌های فوتبال امید صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در دیداری حساس از هفته ششم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حالی با یکدیگر روبه‌رو شدند که در دیدار رفت دو تیم در قم برتری یک بر صفر سپاهان اصفهان رقم خورده بود و بعد از کسب آن نتیجه، امیدهای صبای قم به تلافی این باخت راهی اصفهان شدند ولی در کسب امتیاز ناکام بودند.

اما در دیدار برگشت دو تیم که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود، امید صبای قم در تلاش برای حفظ روند رو به رشد خود در جمع تیم‌های میانه جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با نتیجه سنگین چهار بر صفر مغلوب شد.

در این دیدار صبایی‌ها کمی از مشکلات داوری نیز گلایه داشتند در مجموع تیم سپاهان اصفهان بازی برتری نسبت به صبای قم ارائه کرد و با بهره‌گیری از فرصت‌های متعدد خود در هر نیمه موفق به گشودن دروازه تیم امید صبای قم شد.

سپاهان اصفهان در نیمه نخست از فرصت‌های خود به خوبی در مقابل دروازه تیم فوتبال امید صبای قم بهره برد و توانست سه بار از اشتباه مدافعان صبای قم بهره برده و دروازه میهمان خود را باز کند، ضمن اینکه سپاهان اصفهان در نیمه دوم نیز یک گل به ثمر رساند و در مجموع چهار بر صفر پیروز از میدان خارج شد تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

صبای قم در پنج بازی قبل خود که دیدارهایی از هفته‌های چهاردهم تا هجدهم مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته برتر امید کشور بود و سه بازی در مجموعه ورزشی تختی قم و دو بازی نیز در خانه حریفان برگزار شد، به ترتیب برابر تیم‌های ابومسلم مشهد، ذوب‌آهن اصفهان، شهرداری تبریز، نساجی مازندران و گسترش فولاد تبریز به میدان رفت و با کسب دو پیروزی و سه تساوی از این پنج مسابقه خارج شد که نشان از نتایج خوب امیدهای صبای قم است.

تیم فوتبال صبای قم امسال با بازیکنان بومی و مستعد استان قم در مسابقات لیگ دسته برتر رده سنی امید فوتبال باشگاه‌های کشور حضور یافت و برای فوتبال قم در این رقابت‌ها نماینده موفقی بوده است.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول