اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دهم لیگ آزادگان

صبای نوین قم مقابل شهرداری چابکسر شکست خورد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم در دهمین هفته از دور برگشت رقابت‌های فوتبال جام آزادگان در تلاش برای تثبیت موقعیت خود در بالای جدول رده‌بندی مقابل شهرداری چابکسر ناکام شد و تن به شکست داد.

صبای نوین قم مقابل شهرداری چابکسر شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دور برگشت از مرحله گروهی فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان با رقابت تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف وارد هفته دهم شد و در گروه دوم دیداری حساس در شهر چابکسر به انجام رسید و به برتری میزبان انجامید.

بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، شاگردان عباس رحمانی در تیم فوتبال صبای نوین قم در حضور تماشاگران پر تعداد تیم شهرداری چابکسر در دیداری حساس در خارج از خانه مقابل میزبان تیم شهرداری چابکسر تن به شکست دادند.

تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و شهرداری چابکسر در دیداری حساس از هفته دهم دو برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ آزادگان در حالی با یکدیگر روبه‌رو شدند که در دیدار رفت دو تیم تساوی رقم خورده بود و بعد از کسب نتیجه دو بر دو امتیازها تقسیم شد.

اما در دیدار برگشت دو تیم که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود، صبای نوین قم در تلاش برای حفظ موقعیت خود در جمع بالانشینان جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ آزادگان با گل دقیقه 90 میزبان تن به شکست یک بر صفر داد.

صبای نوین قم در دو بازی خانگی قبل خود که دیدارهایی از هفته‌های هشتم و نهم دور برگشت مرحله گروهی مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته سوم کشور بود و در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، به ترتیب برابر تیم‌های استقلال ساری و شهرداری لنگرود به میدان رفت و با کسب شکست یک بر صفر و تساوی دو بر دو از این دو مسابقه خارج شد.

در مقابل تیم فوتبال استقلال ساری شاگردان عباس رحمانی هنوز بخت صعود به مرحله دوم را داشتند اما در دیداری که حواشی زیادی نیز داشت، با یک گل تن به شکست دادند تا عملا از صعود به جمع تیم‌های برتر مرحله بعد لیگ آزادگان باز بمانند.

صبای نوین قم بعد از شکست مقابل تیم فوتبال استقلال ساری، در دیدار بعدی خود در قم مقابل تیم شهرداری لنگرود بازی برده را با تساوی عوض کرد تا دو امتیاز ارزشمند را از دست داده و در حال حاضر با موقعیتی مناسب در مکان دوم جدول رده‌بندی مسابقات گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جای بگیرد اما بختی برای صعود نداشته باشد.

در این گروه از مرحله مقدماتی مسابقات امسال لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم‌های شاهین تهران، شاهین کرج، سفیدرود آستانه، عقاب تهران، آرمین قزوین و طلایه‌داران سرخپوشان بوئین زهرا نیز حضور دارند.

تیم فوتبال صبای نوین قم امسال با بازیکنان بومی و میانگین سنی بسیار پائین در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان حضور یافت و یکی از موفق‌ترین نماینده‌های فوتبال قم در این رقابت‌ها در چند سال اخیر بود.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول