اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت سه روز

صبای قم به اردوی آماده‌سازی مشهد می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی خود در تعطیلات لیگ برتر فوتبال را در مشهد مقدس برپا می‌کند.

صبای قم به اردوی آماده‌سازی مشهد می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از دیدار با تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و به سبب در پیش بودن بازی‌های تدارکاتی و رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های مرحله گروهی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل، بازیکنان تیم صبای قم دور جدید تمرینات خود را از روز یکشنبه هفته جاری آغاز کرده‌اند.

اگر چه خبرهای ضد و نقیضی در روزهای اخیر مبنی بر وجود مشکلات مالی و تهدید به استعفا از سوی کادر فنی صبای قم به گوش می‌رسید اما مسئولان باشگاه با قاطعیت اینگونه اخبار را تکذیب کرده و از تمرینات جدی صبا برای حضور پر قدرت در ادامه لیگ برتر خبر دادند.

با توجه به فرصت باقی مانده تا بازی بعدی تیم فوتبال صبای قم در هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور که روز بیستم اسفندماه در مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است، کادر فنی صبای قم در نظر دارد برای حفظ آمادگی این تیم در مشهد مقدس اردوی آماده‌سازی برگزار کنند.

بر همین اساس مدیران و کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، برنامه‌ریزی برپایی اردوی آماده‌سازی این تیم در مشهد مقدس را انجام داده‌اند و این اردو از روز جمعه هفته جاری یعنی 12 اسفندماه به مدت سه روز با حضور تمام بازیکنان صبای قم تشکیل خواهد شد.

تیم صبای قم بعد از دیدار با تیم فوتبال پرسپولیس تهران از روز یکشنبه با انگیزه بالا تلاش و تمرینات خود را آغاز کرده است تا در بازی با ذوب‌آهن و در مجموع هشت مسابقه‌ای که در پیش دارد، بتواند همچنان به عنوان یک تیم مدعی در یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشد.

این در حالی است که صبای قم در لیگ یازدهم تیم بسیار خوب و آماده‌ای دارد که با جلوتر رفتن زمان به مرز هماهنگی کافی نیز دست یافته و قطعا در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور می‌تواند یکی از تیم‌های مدعی کسب سهمیه آسیا باشد.

برنامه‌ بازی تیم فوتبال صبای قم در هفته دهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مشخص شده است و بر اساس آن صبای قم در هفته بیست و هفتم این دوره از لیگ برتر فوتبال در خارج از خانه میهمان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان است.

صبای قم تا این هفته از یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در مقابل حریفان خود هم در قم و هم در خانه رقبا نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و این نشان از توانمندی تیم صبا با عبدالله ویسی جوان و بازیکنان آینده‌دار این تیم در لیگ امسال دارد.

با توجه به وضعیت خوبی که صبای قم در بالای جدول رده‌بندی دارد، مهم‌‌ترین هدف عبدالله ویسی حفظ آمادگی تیم خود برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است تا در پایان یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال شاهد موفقیت صبای قم در کسب یکی از رتبه‌های بالای جدول باشد.

تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با کسب 42 امتیاز بعد از تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در مکان چهارم جدول رده‌بندی یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول