اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از کسب نایب قهرمانی دور رفت

صبای قم برای صعود به لیگ برتر بدمینتون تلاش می‌کند

خبرگزاری فارس: بدمینتون‌بازان صبای قم بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی در مرحله رفت لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور در دور برگشت برای صعود به لیگ برتر مقابل حریفان قرار می‌گیرند.

صبای قم برای صعود به لیگ برتر بدمینتون تلاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پیکارهای دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور، از امروز با برگزاری رقابت بین مدعیان گروه‌های دو گانه آغاز می‌شود تا چهره مدعیان صعود به مرحله نهایی مشخص شود.

این در حالی است که مطابق برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان، امسال فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم در دو گروه برگزار می‌شود و مدعیان حاضر در لیگ به شکل دوره‌ای رقابت می‌کنند.

میزبان دیدار دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور که تیم صبای قم نیز در آن حضور دارد، هیئت بدمینتون استان قزوین و تیم شهید رجایی این شهر است که از امروز میزبان چهار تیم دیگر حاضر در این گروه است.

بر این اساس در هر گروه از مرحله مقدماتی پیکارهای لیگ دسته اول بدمینتون مردان کشور، دو تیم موفق به کسب جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌ها می‌شوند که تیم بدمینتون صبا به عنوان نماینده بدمینتون استان قم در مرحله مقدماتی پیکارهای این فصل در گروه نخست قرار دارد.

مردان بدمینتون ‌باز تیم صبای قم در این گروه با تیم‌های بدمینتون شهید رجائی قزوین، شهرداری جهرم، کیمیاکاران گرگان، نماینده اصفهان و نماینده تهران هم‌گروه هستند و برای کسب جواز صعود به مرحله بعد با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

با توجه به حضور شش تیم در هر گروه مقدماتی، شهرهای جهرم و مشهد میزبان مرحله رفت از دور مقدماتی لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور شدند که بدمینتون‌بازان تیم صبای قم برای رقابت با حریفان خود راهی جهرم میزبان دیدارهای گروه نخست شدند.

مردان بدمینتون‌باز صبای قم در نخستین بازی خود به مصاف تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین رفتند و در حالی که حریف قزوینی را جدی‌ترین رقیب خود در این مرحله از مسابقات می‌دیدند، در میان ناباوری با حساب سه بر دو مغلوب شدند.

این شکست انگیزه بدمینتون‌بازان صبای قم را برای موفقیت در کسب نخستین پیروزی خود در دومین دیدار مرحله رفت دو چندان کرد تا مردان بدمینتون‌باز صبا در جدال با تیم میزبان یعنی شهرداری جهرم با حساب چهار بر یک صاحب برتری شوند.

تیم بدمینتون صبای قم در سومین مسابقه در گروه نخست از مرحله مقدماتی لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور مقابل تیم بدمینتون کیمیاکاران گرگان به میدان رفت و توانست حریف خود را با حساب سه بر دو شکست دهد.

این پیروزی موجب شد تا بدمینتون‌بازان صبای قم با قدرت دو چندان مقابل نماینده تهران به میدان رفته و در پایان با حساب پنج بر صفر با نتیجه‌ای قاطعانه سومین پیروزی خود را در مرحله نخست لیگ دسته اول کسب کنند.

مسابقه دیگر از دور رفت پیکارهای گروه نخست لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور با نماینده اصفهان باز هم برتری قاطعانه پنج بر صفر را برای مردان بدمینتون باز صبای قم به همراه داشت تا صبا با کسب چهار پیروزی و یک باخت به کار خود در این مرحله پایان دهد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول