اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مصاف هفته بیست و چهارم

صبای قم مغلوب ماهان اصفهان شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در یکی از دو بازی مهم این هفته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که دوازدهمین میهمانی این تیم در لیگ این فصل محسوب می‌شد به ماهان اصفهان باخت.

صبای قم مغلوب ماهان اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آرام آرام به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود، این هفته دو تیم همیشه مدعی فوتسال کشور که نمایندگانی از قم و اصفهان هستند به مصاف یکدیگر رفتند که بر خلاف تساوی در بازی رفت، این بار جدال دو تیم برنده و تیم پیروز داشت.

بر اساس برنامه کمیته فوتسال فدرا‌سیون فوتبال، این هفته دیدارهای هفته یازدهم از دور برگشت این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور به انجام رسید و 14 تیم لیگ برتری در هفت مسابقه همزمان در شهرهای مختلف کشورمان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این بین مهم‌ترین بازی هفته بین تیم‌های فوتسال منصوری قرچک و گیتی پسند اصفهان برگزار شد که اصفهانی‌ها بازی را بردند اما دومین بازی مهم هفته بین صبای قم و فولاد ماهان سپاهان اصفهان برگزار شد که طی آن دو تیم به میزبانی ماهان برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و در نهایت تیم ماهان با حساب سه بر دو صاحب برتری شد.

فولاد ماهان سپاهان اصفهان در حال حاضر تیم سوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، در حالی که اصفهانی‌ها هم‌اکنون در فاصله هشت امتیازی تیم‌های شهید منصوری قرچک و گیتی پسند در مکان سوم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند.

این در حالی است که تیم فوتسال صبای قم با 15 امتیاز کمتر نسبت به تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان هم‌اکنون تیم 36 امتیازی جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور محسوب می‌شود و جایگاه ششم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

شاگردان حسین گنجیان در تیم فوتسال صبای قم در دیدار رفت از نیم فصل نخست لیگ این فصل که در هفته یازدهم در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد، بازی جانانه و بسیار زیبایی برابر فولاد ماهان سپاهان اصفهان ارائه کردند و در حالی که تا ثانیه‌های رو به پایان از حریف سه امتیاز گرفته بودند، تن به تساوی پرگل چهار بر چهار دادند.

در حال حاضر صبای قم با کسب 11 پیروزی، سه تساوی و 10 باخت، با 75 گل زده، 74 گل خورده و تفاضل گل به اضافه یک، با 36 امتیاز رتبه ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر را بعد از تیم‌های شهید منصوری قرچک، صنایع گیتی پسند اصفهان، فولاد ماهان سپاهان اصفهان، حفاری اهواز و گسترش ‌فولاد تبریز در اختیار دارد.

در حالی که قطعا قهرمان سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از بین منصوری قرچک و صنایع گیتی پسند اصفهان مشخص خواهد شد، فولاد ماهان سپاهان اصفهان نیز با کسب 51 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ایستاده است.

انتهای ‍‍‍پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول