اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت پنج روز

صبا در تعطیلات لیگ به اردوی کیش می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم برای برپایی اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی خود در تعطیلات لیگ برتر فوتبال به جزیره کیش می‌رود.

صبا در تعطیلات لیگ به اردوی کیش می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از دیدار با تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و به سبب در پیش بودن بازی‌های تدارکاتی و رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های مرحله گروهی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل، بازیکنان تیم صبای قم 9 روز را استراحت کرده و از فردا بار دیگر تمرینات را از سر می‌گیرند. 

با توجه به فرصت زیاد تا بازی بعدی تیم فوتبال صبای قم در هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور که روز بیستم اسفند ماه در مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است، کادر فنی صبای قم در نظر دارد برای حفظ آمادگی این تیم در جزیره کیش اردوی آماده‌سازی برگزار کنند.

بر همین اساس مدیران و کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، برنامه‌ریزی برپایی اردوی آماده‌سازی این تیم در جزیره کیش را انجام داده‌اند و این اردو از روزهای میانی هفته جاری به مدت یک هفته با حضور تمام بازیکنان صبای قم برگزار می‌شود.

بعد از دیدار با تیم فوتبال پرسپولیس تهران تیم صبای قم از روز یکشنبه با انگیزه بالا تلاش می‌کند در بازی بعدی و البته سایر دیدارهای لیگ برتر به فکر کسب امتیازات لازم باشد تا بتواند همچنان به عنوان یک تیم مدعی در یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشد. 

این در حالی است که صبای قم در لیگ یازدهم تیم بسیار خوب و آماده‌ای دارد که با جلوتر رفتن زمان به مرز هماهنگی کافی نیز دست یافته و قطعا در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور می‌تواند یکی از تیم‌های مدعی کسب سهمیه آسیا باشد.

برنامه‌ بازی تیم فوتبال صبای قم در هفته دهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مشخص شده است و بر اساس آن صبای قم در هفته بیست و هفتم این دوره از لیگ برتر فوتبال در خارج از خانه میهمان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است.

صبای قم تا این هفته از یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در مقابل حریفان خود هم در قم و هم در خانه رقبا نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و این نشان از توانمندی تیم صبا با عبدالله ویسی جوان و بازیکنان آینده‌دار این تیم در لیگ امسال دارد.

با توجه به وضعیت خوبی که صبای قم در بالای جدول رده‌بندی دارد، مهم‌‌ترین هدف عبدالله ویسی حفظ آمادگی تیم خود برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است تا در پایان یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال شاهد موفقیت صبای قم در کسب یکی از رتبه‌های بالای جدول باشد.

تیم فوتبال صبای قم در این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تیمی جوان و جویای نام و البته با داشتن چند بازیکن خوب با تجربه برابر حریفان قرار گرفته است و با این تیم موفقیت‌ در لیگ برتر فوتبال کشور را جستجو می‌کند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول