اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری:

مردم از تعصبات قومی و قبیله‌ای در انتخابات پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در فضای آرام و منطقی مردم بهتر می‌توانند به دور از حواشی انتخاباتی و تعصبات قومی و قبیله‌ای در انتخابات حضور پیدا کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند.

مردم از تعصبات قومی و قبیله‌ای در انتخابات پرهیز کنند

مجتبی نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چرا که تصمیمات ملی و بزرگ کشور در این مجلس به تصویب می‌رسد.

وی افزود: تصمیمات و مصوبات مجلس در داخل و خارج از کشور تأثیرات بسیاری می‌گذارد که بر این اساس با اتخاذ تصمیمات درست و سنجیده می‌تواند منشأ خیر برای مردم در داخل و موجب اقتدار کشور در محیط بین‌المللی شود.

نوروزی با اشاره به کارویژه‌های مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: مجلس علاوه ‌بر تصمیم‌گیری و قانونگذاری وظیفه نظارت بر اجرای قوانین و مقررات کشور را نیز دارد که این موضوع بر اهمیت و جایگاه والای مجلس بیش از پیش می‌افزاید.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ایجاد یک مجلس قوی و سالم می‌تواند در رفع مشکلات کشور کمک بسزایی داشته باشد و به روند توسعه و رشد کشور شتاب بیشتری ببخشد و در نهایت باعث می‌شود که نظام در برابر توطئه‌های دشمن مقاوم‌تر و استوارتر باشد.

وی افزود: بر همین اساس مردم باید توجه داشته باشد که با شرکت در انتخابات و گزینش فرد اصلح در تشکیل مجلسی قوی و سالم نقش‌آفرینی کنند.

نوروزی، بر لزوم ایجاد فضایی عالمانه و آرام در برگزاری انتخابات تأکید کرد و گفت: در فضای آرام و منطقی مردم بهتر می‌توانند به دور از حواشی انتخاباتی و تعصبات قوی و قبیله‌ای در انتخابات حضور پیدا کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی بالاترین اثر حضور مردم در انتخابات را ناامید کردن دشمن عنوان و افزود: هر چقدر مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد از یک سو شاهد اقتدار مجدد نظام اسلامی در داخل و از سوی دیگر شاهد ناامیدی و ناکامی دشمن در عرصه بین‌الملل خواهیم بود.

نوروزی خاطرنشان کرد: مجلسی که با رأی حداکثری مردم تشکیل شود، مسلماً یک مجلس مقتدر خواهد بود که پشتوانه مردمی بهترین سرمایه آن است و می‌تواند به همین پشتوانه، موفق و کارآمد عمل کند.

انتهای پیام/ح20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول