اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرای شادگان:

شادگان در مسیر پیشرفت بلاتکلیف مانده است

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرای شادگان گفت: شادگان در مسیر پیشرفت و ترقی از دید مسئولان مغفول و بلاتکلیف مانده است.

شادگان در مسیر پیشرفت بلاتکلیف مانده است

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: شادگان دارای ظرفیت‌های بالای اقتصادی، اجتماعی، تولیدی و اشتغال است اما همواره از توجه مسئولان به دور مانده است.

وی افزود: این منطقه با برخورداری از تالاب بین‌المللی و کارخانه فولاد و ظرفیت‌های بالای گردشگری همچنان از نواقص و کمبودهای زیادی رنج برده و در مسیر پیشرفت بلاتکلیف مانده است.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرای شادگان تصریح کرد: این منطقه در طول سالیان متمادی پس از انقلاب دستخوش تحولات سیاسی و اجتماعی بسیاری قرار گرفته و امروز باید مردم آن از رفاه بیشتری برخوردار باشند.

وی اضافه کرد: موضوع اشتغال در این منطقه به یک بحران تبدیل شده و بسیاری از مسئولان به این امر بی‌تفاوت می‌نگرند.

ناصری‌نژاد با اشاره به انتخابات در پیش‌رو عنوان کرد: خوشبختانه مردم ولایتمدار این منطقه همواره با پشتیبانی از آرمان‌های نظام همیشه انتخاباتی پرشور را رقم زده‌اند.

وی ادامه داد: در این دوره نیز 12 اسفندماه در منطقه به حال و هوایی وصف‌ناشدنی تبدیل می‌شود که مردم شادگان نیز نقش پررنگی در این میان ایفا خواهند کرد.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرای شادگان گفت: نامزد و نماینده انتخابی مردم باید به درد آنها گوش داده و با مشکلات آنها آشنا باشد.

وی افزود: مردم از نماینده شهر خود انتظار دارند که در راستای حل مشکلات منطقه و شهرشان کوشیده و تنها از این طریق او را حمایت خواهند کرد.

ناصری‌نژاد در ادامه با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی به عملکرد مسئولان مناطق بستگی دارد، گفت: باید در همه حال مردم و خدمت‌رسانی به آنها را در اولویت کارها قرار داد.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول