اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک گام تا حماسه‌ای دیگر-108

رئوفی‌نژاد: سلامت، امنیت و حضور حداکثری شاخص انتخابات است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: شاخص برگزاری انتخابات سلامت، امنیت و حضور حداکثری است.

رئوفی‌نژاد: سلامت، امنیت و حضور حداکثری شاخص انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در بازدید استاندار زنجان از ستاد انتخابات شهرستان ایجرود، اظهار کرد: فضای استان زنجان برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شده و اخبار سراسر کشور نشان از شور و نشاط انتخاباتی مطلوب در فضای کشور است.

وی با بیان اینکه رضایتمندی مطلوبی در راستای فضای انتخابات در کشور وجود دارد، افزود: استان زنجان نیز از شور و نشاط انتخاباتی مطلوبی برخوردار است.

استاندار زنجان تصریح کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات شهرستان‌های مختلف نشان از تمایل مردم به شرکت در تعیین سرنوشت خودشان است.

وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات گذشته نشان از بلوغ سیاسی و اوج مشارکت در سرنوشت خود است، یادآور شد: فضای امروز جامعه برای برگزاری انتخابات، مناسب و مطلوب است.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه احساس نگرانی برای برگزاری انتخابات در استان وجود ندارد، تصریح کرد: نوع رفتار و اخلاق انتخاباتی برخی افراد که به دنبال سوژه سازی هستند، قابل قبول نبوده و برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی خط قرمز انتخابات را امنیت انتخابات عنوان کرد و گفت: نباید کسی از این خط قرمز عبور کرده و امنیت انتخابات را به چالش بکشد.

استاندار زنجان شاخص برگزاری انتخابات را سلامت، امنیت و حضور حداکثری عنوان کرد و گفت: هر سه شاخص در کنار دیگر محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: در انتخابات گذشته تا کنون حتی یک مورد که سلامت انتخابات خدشه‌دار باشد در کشور وجود نداشته و اگر تاکید بر سلامت انتخابات می‌شود، اتمام حجت برای کسانی است که می‌خواهند از این حضور به نفع خود استفاده کنند.

رئوفی‌نژاد تعامل، همدلی و همکاری نامزدهای انتخابات را خوب ارزیابی کرد و گفت: جلسات لازم برای کاندیداهای انتخابات در استان برگزار شده و توصیه‌های لازم در راستای عدم تخطی از قانون به این افراد ارائه شده است.

وی فضای مطلوب انتخاباتی استان را ناشی از همت و فضاسازی‌های مناسب و سالم در شهرستان‌های ممختلف دانست و افزود: تا کنون در شهرستان خدابنده نیز گزارشی در راستای تخلف انتخاباتی ارائه نشده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه مدیریت و هدایت مقام معظم رهبری در سطح ملی عامل تشویق و ترغیب برای مشارکت حداکثری در انتخابات است، افزود: امیداوریم نتیجه این انتخابات مورد رضایت مقام معظم رهبری باشد.

وی با بیان اینکه سه موضوع سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری از موضوعات مهم و شاخص‌های انتخابات محسوب می‌شود، تصریح کرد: در این راستا باید با اطلاع‌رسانی مناسب تلاش کرد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول