اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای انتخابات مجلس نهم:

تخریب در انتخابات سلب توفیق را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: کاندیدای اصولگرای مورد حمایت حزب مؤتلفه اسلامی و جبهه حامیان ولایت در انتخابات مجلس نهم، استفاده از روش‏های تخریبی در جریان تبلیغات انتخاباتی را موجب سلب توفیق از سوی باری تعالی خواند.

تخریب در انتخابات سلب توفیق را به دنبال دارد

حمیدرضا مشهدی‏عباسی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: بنده اعتقاد دارم که اگر کسی غیرواقع به مجلس شورای اسلامی راه یابد، خداوند از وی سلب توفیق می‏کند.

مشهدی‏عباسی اضافه کرد: اگر نامزد انتخاباتی با خداترسی و بر اساس واقعیات با مردم روبه‏رو شد و به صحن بهارستان راه یافت، خداوند توفیق گره‏گشایی از مشکلات مردم را بر وی نایل می‏سازد.

کاندیدای اصولگرای مورد حمایت حزب مؤتلفه اسلامی و مورد تایید جبهه حامیان ولایت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه دماوند و فیروزکوه افزود: حضور در عرصه تبلیغات انتخاباتی با تقلب، تخلف، تخریب و خرید و فروش آرا موجبات ناخشنودی خداوند و خلق خدا را فراهم می‏سازد.

* انتخابات موهبتی الهی و ثمره خون شهدا است

کاندیدای اصولگرای مورد حمایت حزب مؤتلفه اسلامی و مورد تایید جبهه حامیان ولایت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه دماوند و فیروزکوه گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی در حقیقت ثمره خود شهدا است.

مشهدی‏عباسی در ادامه گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: مردم باید با تفکر و مطالعه کافی فرد اصلح را راهی خانه ملت کنند.

وی ادامه داد: نماینده انتخابی نیز به‌عنوان وکیل مردم باید در صحن بهارستان قوانینی را وضع کند که به سود منطقه، اسلام و مسلمین باشد.

مشهدی‏عباسی اضافه کرد: مردم با انتخاب نماینده‏ای در مجلس نظرها، پیشنهادها و انتقادهای خود را با وی مطرح می‏کنند.

کاندیدای اصولگرای مورد حمایت حزب مؤتلفه اسلامی و مورد تایید جبهه حامیان ولایت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه دماوند و فیروزکوه با تکیه بر فرمایش امام راحل (ره) مجلس را در رأس امور خواند.

وی ادامه داد: با توجه به این فرمایش معمار کبیر انقلاب مردم باید ورای شخص، حزب و گروه به لزوم شرکت حداکثری در این عرصه عبادی سیاسی واقف شوند.

مشهدی‏عباسی اضافه کرد: مردم فردی را انتخاب می‏کنند که در دوره‏ای چهار ساله برای انجام اموری نظیر عزل و نصب مدیران نالایق و مسئولان لایق حوزه انتخابیه از سوی آنها دارای وکالت است.

کاندیدای اصولگرای مورد حمایت حزب مؤتلفه اسلامی و مورد تایید جبهه حامیان ولایت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه دماوند و فیروزکوه افزود: وظیفه نماینده قانونگذاری و نظارت بر صحت اجرای آن است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول