اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/همگام با انتخابات مجلس نهم/

محمدعلی‌زابلی: ملت با علم و آگاهی به استقبال انتخابات بروند

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های کهنوج‌، قلعه‌گنج، منوجان‌، رودبار و فاریاب گفت‌: انتخابات مجلس سرنوشت‌ساز است و ملت باید با علم و آگاهی به استقبال آن بروند.

محمدعلی‌زابلی: ملت با علم و آگاهی به استقبال انتخابات بروند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حسین محمدعلی‌زابلی شامگاه سه‌شنبه در ستاد تبلیغاتی خود در شهرستان منوجان اظهار داشت: نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی همچون سایر انتخابات ایران سرنوشت‌ساز است و باید ملت با علم و آگاهی به استقبال آن بروند.

وی نظام ایران را یک نظام عقیدتی دانست و افزود: نظام حاکم بر ایران با تمام نظام‌های حاکمیتی در دنیا متفاوت است و به خاطر همین ویژگی تاکنون یک تنه مقابل تمام دنیا ایستادگی کرده و باید آمادگی تمام برخوردها را داشته باشد.

محمدعلی‌زابلی تصریح کرد: هر برگه رأی که به صندوق انداخته می‌شود، شادی روح شهدا، امام شهدا و همه مسلمانان و آزادی‌خواهان دنیا را به همراه دارد و از سوی دیگر تیری بر چشم دشمنان قسم خورده نظام فرود می‌آورد.

وی خاطر نشان کرد: جوانان ایرانی امروز با پیشرفت در عرصه‌های مختلف الگویی بزرگ در جهان محسوب می‌شوند اما دشمنان نمی‌توانند این پیشرفت و توسعه را در کشور شاهد باشند لذا با سنگ‌اندازی و تحریم و تهدید در نظر دارند تا فضا را برای مردم سنگین کرده تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند.                                                                                                                     

محمدعلی‌زابلی بیان داشت: در صورت عدم تشکیل مجلسی مقتدر با حضور نمایندگان واقعی مردم که دارای ویژگی‌های مثبتی چون ولایت‌مداری و دوری از کانون‌های ثروت و قدرت باشند، به طور قطع در مسیر تحقق این آرمان‌ها خلل ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم‌سالاری دینی هدیه بزرگ انقلاب به مردم ایران است و جمع کردن جمهوریت و اسلامیت در قالب مشارکت مردمی برای اعتلای دین در جامعه به بهترین نحو در ایران اسلامی تبلور یافته است، تصریح کرد: دموکراتیک‌ترین حکومت در دنیا نظام سیاسی ایران است، انتخابات برای ما یک اصل است و حضور پرشور مردم برای جهانیان پیام دارد.

محمدعلی‌زابلی بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی ما دستاوردهای عظیمی در تمام عرصه‌ها داشته است و ایران اسلامی به یکی از کشورهای سرآمد جهان در عرصه‌های علمی، سیاسی، نظامی و ... تبدیل شده است.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول