اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/136

بسیجیان در انتخابات پاسخ دشمن را می‏دهند

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 12 قائم (عج) سمنان تاکید کرد: حضور پرشور و شعور بسیجیان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پاسخ محکمی به دشمنان اسلام و انقلاب است.

بسیجیان در انتخابات پاسخ دشمن را می‏دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، اسماعیل قاسم‏پور ‌در نشست صمیمی با گردان‏های پیاده بسیج امام حسین (ع) شهرستا‏ن‏های شاهرود و میامی اظهار داشت: حضور بسیجیان جان بر کف ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف در سال‏های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره موجب پیشرفت و اقتدار جامعه اسلامی بوده و یاس و نا امیدی دشمنان کشورمان را در پی داشته است.

وی در این نشست که در نمازخانه گردان‏های امام حسین (ع) شاهرود برگزار شد، با اشاره به توطئه‏های دشمنان داخلی و خارجی برای منزوی و سرنگون کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: تا زمانی که مردم در صحنه حاضر هستند و بسیجیان از ولایت مطلقه فقیه پیروی می‌کنند، ایران سربلند به راه خود ادامه می‏دهد و دشمنان به اهداف شوم خود به هیچ وجه نمی‌رسند.

فرمانده تیپ 12 قائم (عج) سمنان در بخش دیگری از سخنان خود، به رشادت‌های شهدای انقلاب و رزمندگان اسلام در طول دوران پیروزی نهضت خمینی کبیر و پس از آن در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد.

وی گفت: اگر در برهه کنونی همه احساس غرور دارند و امروز مشاهده می‏کنیم که نظام اسلامی با اقتدار، پشتوانه عظیم مردمی، اهداف والا و صلابت در مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستاده و راه خود را ادامه می‏دهد، این همه به برکت خون شهدای گرانقدر است.

قاسم‏پور اضافه کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همواره باید افتخار کنند که فرزندان غیور و دلیر آنها در راستای اهداف والای الهی و آرمانی خمینی کبیر و آرمان‌های امام راحل و نظام جمهوری اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

فرمانده تیپ 12 قائم (عج) سمنان افزود: امروز انقلاب اسلامی و میهن عزیز ما هرچه دارد، بدون شک به برکت وجود انسان‌های پاک و وارسته‏ای است که در جبهه‏های نبرد از همه چیز خود گذشتند.

وی افزود: ملت ایران هرگز رشادت‌ها، دلاور مردی‏ها و جانبازی‌های شهیدان را از یاد و خاطره خود پاک نخواهد کرد.

قاسم‏پور بیان کرد: ظهور امام خمینی (ره) و حضور انقلاب ایران باعث گسترش موج بیداری اسلامی و اعتراض‏های اسلام‏خواهی و آزادی‏طلبی ملت‏های مظلوم در کشورهای مختلف جهان شده است.

وی تصریح کرد: ایران و نظام اسلامی در زمان حاضر در حقیقت الهام‏بخش بیداری اسلامی است.

فرمانده تیپ 12 قائم (عج) سمنان یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی و روح بلند شهیدان، امروز شاهد هستیم که دیکتاتورهایی که به ملت‏ها سال‏ها حرف زور می‏زدند و ظلم می‏کردند، یکی پس از دیگری در حال سرنگونی هستند.

به گزارش فارس؛ در پایان مهدی مهدوی و اکبر اکبری به نمایندگی از دیگر فرماندهان گردان‏های امام حسین (ع) شاهرود و میامی گزارشی از برنامه‏های گردان‏ها ارائه کردند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول