اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه علمیه آیت‌الله مدنی کاشانی:

شرکت در انتخابات واجب شرعی است

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه علمیه آیت‌الله مدنی کاشانی گفت: شرکت در انتخابات واجب شرعی است و موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی است.

شرکت در انتخابات واجب شرعی است

حجت‌الاسلام حاج محمدتقی مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مردم افرادی را انتخاب کنند که در قول و عمل، متعهد به ولایت فقیه باشند تا بتوانند در صحنه‌های مختلف مدافع حقوق ملت و نظام جمهوری اسلامی باشند.

وی شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی و یک امتحان الهی دانست و گفت: در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی برای تحقیر و تضعیف نظام اسلامی تلاش می‌کنند، حضور مردم در انتخابات ضروری و موجب سربلندی نظام است.

رئیس حوزه علمیه آیت‌الله مدنی کاشانی، انتخابات پیش رو را برای نظام و جمهوری اسلامی حساس دانست و با اشاره به اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی می‌تواند توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی و جمهوری اسلامی را سربلند و پیروز کند.

مدنی خدمتگزاری به مردم و تدوین قوانین مورد نیاز کشور را از وظایف قانونی نمایندگان قلمداد کرد و گفت: افرادی که با نیت خیر و برای رضایت خدا در این انتخابات پیشقدم شدند و توانمندی خود را عرضه کردند، اگر چه ممکن است از قدرت بیان و تبلیغ کمتری برخوردار باشند و نتوانند آنگونه که باید آرای مردم را جمع کنند، اما زحمات آنان محفوظ و در پیشگاه خداوند اجر و مشمول عنایت امام عصر قرار می‌گیرند.

انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 12 اسفند ماه جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول