اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه انتخابات مجلس نهم

رأی اولی‌ها در قم گردهم آمدند

خبرگزاری فارس: در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دانش‌آموزان رأی اولی در قم گردهم آمدند.

رأی اولی‌ها در قم گردهم آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم گردهمایی دانش‌آموزان رأی اولی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در مجتمع امام خمینی(ره) با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و معاون سیاسی امنیتی استاندار قم برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در این مراسم کشور ایران را تنها کشوری که نظام مردم‌سالاری دینی محقق کرده عنوان کرد و حضور مردم را در میادین مختلف انقلاب مورد تقدیر قرار داد.

محمدحسین امین‌جعفری خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) روش انتخاباتی را به ما آموخت تا با حضور همه اقشار از جمله دانش‌آموزان در عرصه انتخابات شاهد تحقق دستاوردها و اهداف نظام باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم نیز انتخاب‌گری را از ویژگی‌های انسان‌ها ذکر کرد و افزود: این امتیاز بزرگی است که به برکت ظهور عقل و اراده قدرت انتخاب داریم.

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌انصاری خاطر نشان کرد: برخی اوقات در زندگی عمومی مشاهده می‌شود که برخی راه باطل را انتخاب کردند و با ورود به راه باطل، بی‌عدالتی و بی‌تقوایی را دنبال می‌کنند.

شایان ذکر است در قم بیش از 51 هزار نفر برای نخستین‌بار است که در انتخابات به عنوان مهم‌ترین عرصه تصمیم‌گیری برای سرنوشت آینده کشور شرکت کرده و رأی خود را به صندوق می‌اندازند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول