اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 99

ائمه جمعه و علما نقش تعیین‎کننده‎ای در انتخابات دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: نقش علما و روحانیت به ویژه ائمه جمعه در حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخابی شایسته و اصلح بسیار تعیین‌کننده است.

ائمه جمعه و علما نقش تعیین‎کننده‎ای در انتخابات دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید فاضل دهنوی در دیدار با ائمه جمعه و جمعی از مسئولان و دست‎اندرکاران برگزاری انتخابات حوزه انتخابی شهرستان‎های آزادشهر و رامیان اظهار کرد: فرمانداری شهرستان آزادشهر نیز همه طرح و برنامه‎های مربوط به برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم را با جدیت دنبال می‎کند و با برگزاری جلسات مختلف با هیئت‎های اجرایی، نظارت و بازرسی در حضور ائمه جمعه سعی دارد از تجربیات و نظرات ارزشمند آنان در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه حداکثر استفاده را ببرد.

وی با اشاره به برنامه‎های ویژه هفته وحدت و ایام‎الله دهه مبارک فجر اذعان کرد: تمامی این برنامه‎ها که از تنوع خوبی برخوردار بود در مساجد سطح شهرستان برگزار شد و با حضور روحانیون و سخنرانی‎های آنان حول موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای به دست آمده و اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که الگوی جهانیان و به خصوص مسلمانان شده است همراه بود و با استقبال خوب مردم نیز همراه بود.

فرماندار شهرستان آزادشهر اضافه کرد: برگزاری جشن‎های انقلاب در مدارس، ادارات و بازار نیز مزین به سخنرانی‎های علما و روحانیون بود که توجه داشتن به شاخصه‎های یک نماینده اصلح با عنایت به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری مورد بررسی قرار گرفت و برای مردم بازگو شد.

دهنوی با اشاره به زمان انتخابات که به جشن‎های عید سال نو نزدیک است اذعان داشت: روزانه سه اکیپ از فرمانداری و اداره بازرگانی بر نرخ و نرخ‎گذاری بازار نظارت دارند تا خدای ناکرده عده‎ای سودجو به فکر گران کردن کالاها و تشویش اذهان عمومی و تحریک شهروندان نباشند.

وی از پیگیری‎های مستمر برای دریافت مطالبات کارگران در پایان سال خبر داد و از بانک‎های عامل خواست نسبت به پرونده‎های ارسالی ادارات در خصوص پرداخت وام‎های مشاغل خانگی سرعت بیشتری داشته باشند.

فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به موقعیت استان و به ویژه شهرستان آزادشهر از تمهیدات و برنامه‎های ستاد دائمی سفر شهرستان برای اسکان و راهنمایی مسافران نوروزی خبر داد و اظهار امیدواری کرد همکاری همه نهادهای مرتبط شرایط مثبت و خوبی را برای استقرار و اسکان مسافران نوروزی و بازدید از زیارتی و سیاحتی شهرستان ایجاد نماید.

دهنوی با مثبت قلمداد کردن روند برگزاری انتخابات ابراز امیدواری کرد شهرستان آزادشهر به مانند همیشه چه به لحاظ کیفی و چه به لحاظ کمی از شهرستان ممتاز در امر برگزاری انتخابات و حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول