اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر امور خارجه:

آزار اقوام خبرنگاران BBC در ایران کذب است/دستگیرشدگان همکارانBBC هستند

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر امور خارجه با بیان اینکه خبر آزار اقوام و دوستان خبرنگاران شاغل در بی‏بی‏سی فارسی کذب است، گفت: دستگیر شدگان، عده‏ای از همکاران این شبکه ضد ایرانی بودند.

آزار اقوام خبرنگاران BBC در ایران کذب است/دستگیرشدگان همکارانBBC هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، در چند روز گذشته شبکه تلویزیونی ناشر اکاذیب وابسته به استکبار و ابزار دروغ‏پراکنی نظام سلطه‏گر غرب یعنی "بی‏بی‏سی فارسی" و همچنین بخش جهانی این شبکه از آزار، اذیت و دستگیری بستگان و حتی دوستان خبرنگاران فعال در این شبکه در ایران خبر داده بودند.

در همین حال، منوچهر محمدی مشاور وزیر امور خارجه در حاشیه پنجمین نشست از برنامه‏های "10 شب، 10 سخنران" شهرستان دماوند که با حضور امام جمعه این شهر و جمع کثیری از مسئولان و مردم در مسجد جامع دماوند با موضوع "تغییرات جهانی انقلاب اسلامی" برگزار شد، در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: همه به خوبی با نحوه عملکرد بی‏بی‏سی آگاه هستند.

وی ادامه داد: این شبکه عده‏ای را به استخدام خود درآورده بود تا بدین وسیله کاستی حضور خبرنگاران رسمی در داخل کشور را با آنها جبران کند و اهداف توطئه‏گرانه خود را ادامه دهد.

مشاور وزیر امور خارجه اضافه کرد: اما حربه بی‏بی‏سی ناکام ماند و افراد استخدامی آنها توسط وزارت اطلاعات دستگیر شدند و حال مسئولان آن شبکه ادعاهایی از این دست را دنبال می‏کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول