اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه زرند:

12 اسفند دوست‌داران انقلاب اسلامی شاد می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه زرند گفت: ملت ایران در 12 اسفند با حضور دشمن‌شکن خود در پای صندوق‌های رأی و با انتخاب فرد اصلح بار دیگر دشمنان نظام اسلامی را ناکام و دل همه دوست‌داران انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه را شاد می‌کنند.

12 اسفند دوست‌داران انقلاب اسلامی شاد می‌شوند

منوچهر شمس‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات وظیفه‌ای همگانی است و سپاه و بسیج همانند سایر مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه‌، پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده و فرد اصلح را به نمایندگی انتخاب می‌کنند.

وی با دعوت از همه مردم ولایت‌مدار برای حضور حماسی و سرنوشت‌ساز خود افزود: ملت ایران با انتخابی آگاهانه بار دیگر دشمنان را ناامید کنند.

شمس‌الدینی عنوان کرد: سپاه و بسیج وظیفه خود می‌داند که ملت را از ترفند و حیله‌های استکبار آگاه کند و با هوشیاری راه خود را ادامه می‌دهد.

وی ابراز داشت: مردم شهرستان زرند بدانند که سپاه و بسیج از هیچ‌کدام از نامزدها حمایت نکرده است، بلکه سپاه از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی دفاع می‌کند، هجمه‌های زیادی علیه سپاه و بسیج وجود دارد که در شهرستان هر کدام از نامزدها خود را وصل ‌به سپاه و بسیج می‌دانند.

شمس‌الدینی تصریح کرد: بدانید ما با هیچ‌کسی عقد اخوت و برادری نبستیم و طرفدار هیچ گروه و حزبی نیستیم و از هیچ‌کس ‌حمایت نخواهیم  کرد، ما از گفتمان اصولگرایی که همان گفتمان امام راحل و ارزش‌های انقلاب اسلامی است، حمایت می‌کنیم، البته هر حزب و گروهی که در عمل چنین شاخصه‌ای را مورد توجه داشته باشند از دیدگاه سپاه مورد تأیید است. 

وی خاطر نشان کرد: کاری نکنیم که فردا مدیون خون شهدا باشیم‌، موضع خود را مشخص و روشن برای مردم بیان کنید، نه اینکه امروز یک حرفی را بزنید و فردا عکس آن را عمل کنید، زیرا ما این نظام و انقلاب را به آسانی به دست نیاوردیم که بخواهیم به همین سادگی از دست بدهیم‌.

شمس‌الدینی گفت: این انقلاب‌، نظام و ولایت ثمره خون شهدای عزیزی است که به خاطر ما از همه هستی خود گذشتند و خود را فدای ارزش‌های انقلاب اسلامی کردند، امروز ثمره خون این شهدا را کل جهان و به ویژه در بیداری اسلامی منطقه شاهد هستیم.

‌وی افزود: سپاه و بسیج پیرو ولایت‌فقیه و آماده و گوش به فرمان است و هر کس را که بخواهد از خط قرمز ولایت‌فقیه عبور کند با تمام توان در مقابل آن‌ها ایستادگی و دفاع می‌کند، اگر چه به قیمت جانشان تمام شود.

شمس‌الدینی اذعان داشت: این آرمان سپاه و بسیج است، فرزندان این نظام و سربازان صدیق ولی‌فقیه از مرگ ابایی ندارند، همان طور که در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه‌آفرینی کردند، امروز هم در جنگ با دشمنان داخلی و خارجی نمی‌گذارند، خدشه‌ای به این نظام‌، انقلاب‌، ولایت‌فقیه و اصول و ارزش‌های والای آن وارد شود.

وی گفت‌: مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان زرند همان طور که در عرصه‌های مختلف راه خود را به خوبی تشخیص دادند در همه حال از ارزش‌های اسلامی محافظت کردند و ان‌شاء‌الله در 12 اسفند ماه با حضور گسترده و دشمن‌شکن خود در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر می‌شوند و با انتخاب فرد اصلح بار دیگر دشمنان نظام اسلامی را ناکام و دل همه دوست‌داران انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه را شاد می‌کنند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول