اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس جمهور:

ملت ایران 12 اسفند حماسه تاریخی خود را تکرار می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور گفت: مردم ایران اسلامی 12 اسفند با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی دشمنان نظام را مانند همیشه مأیوس و دوستان را شاد و حماسه تاریخی خود را تکرار می‌کنند.

ملت ایران 12 اسفند حماسه تاریخی خود را تکرار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه ابراهیم عزیزی در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه کرمانشاه و مسئولان مرتبط تشکیل شد، اظهارکرد: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر حمایت خود را از انقلاب نشان دادند و مطمئناً در 12 اسفند این حماسه بزرگ خود را کامل می‌کنند.

وی افزود: هر رأی ما تیری به قلب دشمنان و ذخیره‌ای برای آخرت است از این رو همه باید تلاش کنیم در انتخابات باشکوه و با بصیرت شرکت کنیم.

عزیزی با تجلیل دوباره از استقبال باشکوه مردم کرمانشاه در سفر رهبری به این استان و لزوم پیگیری جدی مصوبات این سفر پربرکت گفت: مردم کرمانشاه در سفر رهبر معظم انقلاب به استان نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت و نظام هستند از این رو تلاش می‌کنیم مصوبات سفر مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شوند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور افزود: اعتبار مناسب برای اجرای این مصوبات در لایحه بودجه سال آینده در فصل‌های مختلف دیده شده و اجرای این مصوبات مشکل اعتباری ندارد از این رو  انجام کامل مصوبات سفر رهبری وظیفه شرعی و قانونی همه ما است.

وی تأکید کرد: در حوزه کشاورزی استان کرمانشاه، علاوه بر اعتبارات سالیانه سازمان جهاد کشاورزی استان، بیش از 11 هزار و 380 میلیارد ریال نیز در سفر رهبر معظم انقلاب برای این حوزه تخصیص یافته است.

عزیزی افزود: در قانون بودجه سال‌جاری 85 درصد از هزینه‌های مربوط به اجرای طرح‌های آب و خاک را دولت تأمین می‌کند و تنها 15 درصد را کشاورزان بعنوان سهم آورده تأمین می‌کنند که حتی می تواند با لحاظ کردن خدمات کشاورزان، سهم دولت به 100 درصد نیز افزایش یابد.

معاون برنامه‌ریزی رییس جمهور تأکید کرد: وزارت ورزش و جوانان در سفر رهبر معظم انقلاب بالغ بر 5 هزار و 410 میلیارد ریال برای این حوزه تخصیص یافته است.

وی با اشاره به درخواست استان برای هاب پروازی فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه، گفت: مسئولان استان باید ابتدا هاب بودن فرودگاه بین المللی کرمانشاه را اثبات کنند تا شرکت هواپیمایی کشوری که متولی حاکمیتی در بخش صدور مجوزها، طرح‌های توسعه ای، هاب منطقه‌ای و سایر سیاستگزاری‌هاست، در این زمینه مساعدت کند.

انتهای پیام/ر10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول