اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات بروجرد:

انتخابات پاسخی برای مایوس کردن دشمنان است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات بروجرد گفت: انتخابات مجلس نهم می‌تواند پاسخی برای مایوس کردن دشمنان از اهدافشان باشد.

انتخابات پاسخی برای مایوس کردن دشمنان است

‌به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام مسعود خوش‌کلام ظهر امروز در جلسه توجیهی بازرسان شعبه‌های اخذ رای در بروجرد گفت: مردم کشور ما می‌توانند با آگاهی و شناخت از کاندیدای مورد نظر خود نماینده‌ای اصلح و شایسته را انتخاب کنند.

وی اظهار داشت: هرچه حضور ملت ایران در انتخابات پرشورتر و گسترده‌تر باشد، کشور ما در برابر هر گونه توطئه از طرف دشمنان بیمه می‌شود.

‌خوش‌کلام مردم باید از حقی که در انتخابات برای انتخاب یک نماینده دارند، نهایت استفاده را ببرند و نماینده‌ای را انتخاب کنند، که اهداف مشخصی دارد.

وی یادآور شد: برای برگزاری انتخابات مجلس نهم در شهرستان بروجرد 230 بازرس، بازرسی 208 شعبه اخذ رای را بر عهده دارند، که از تعداد مذکور 20 نفر سر بازرس هستند.

در ادامه این جلسه معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد گفت: انتخابات از جمله مواردی است، که ملت ایران با حضور یکپارچه و یا شکوه خود دشمنان نظام جمهوری اسلامی را از برنامه‌های خود ناامید می‌کند.

سجاد معین خاطر نشان کرد: انتخاب فردی که پایبند به نظام و معتقد به اسلام و گوش به فرمان ولایت فقیه باشد، این فرد نماینده‌ شایسته‌ای می‌تواند باشد.

وی تصریح کرد: مردم با حضور خود در انتخابات می‌توانند، یک افتخار دیگر بر افتخارات میهن اضافه کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول