اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برابر تهدیدات بیگانگان

‌انتخابات سبب افزایش اعتبار و قدرت بازدارندگی نظام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان سبزوار گفت: ‌انتخابات به دلیل مصونیت‌بخشی به کشور و افزایش اعتبار و قدرت بازدارندگی نظام، دارای اهمیت بالایی است.

‌انتخابات سبب افزایش اعتبار و قدرت بازدارندگی نظام می‌شود

کاظم کرامت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار داشت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات، قانون‌گرایی، وفاداری به قانون و احترام به رای مردم دو مسئله مهم و اساسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: مجلس برآمده از متن مردم در راستای انقلاب اسلامی عمل می‌کند و نماینده متعهد، باتقوا، ولایتمدار و مبرا از اندیشه‌های انحرافی، شایسته انتخاب برای چنین مجلسی است.

وی تصریح کرد: کسانی که در آزمون شرایط فتنه حائز رتبه قبولی شدند و وابستگی به باندهای قدرت و ثروت ندارند، صلاحیت انتخاب‌شدن از سوی مردم را دارند و با اقبال عمومی روبه‌رو خواهند شد.

وی اظهار داشت: دشمنان نظام و استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای کمرنگ‌کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای بکارگرفته و با سیاه نمایی اوضاع داخلی و ایجاد تفرقه و نفاق درصدد پایین آوردن مشارکت ملت در انتخابات آتی است.

وی خواستار بصیرت‌افزایی، آگاهی بخشی و حضور پرشور و نشاط آحاد مردم در پای صندوق‌های رای شد و افزود: دشمن پس از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دچار هذیان گویی شده است غافل از اینکه خوابی که برای انتخابات امسال در ایران دیده است هرگز تعبیر نمی‌شود.

وی با بیان اینکه امروز مردم جهان به حقانیت جمهوری اسلامی ایران پی برده‌اند، اظهار داشت: اما می‌بینیم که رسانه‌های آمریکایی و رژیم صهیونیستی دایم علیه ایران تبلیغات سوء دارند چرا که برخی ناآگاهان داخلی نیز گمان می‌کنند آمریکا همان بهشت موعود است.

وی با اشاره به اینکه نام امام خمینی (ره) در تمام جهان نفوذ یافته است، گفت: تمام تهدید و تحریم‌های علیه جمهوری اسلامی به دلیل بهره‌مندی از ایران اسلامی از ولایت فقیه راه به جایی نمی‌برد.

وی افزود: صحنه نبرد با دشمن سر صندوق‌های رای است و هر رای تیری به قلب دشمن محسوب می‌شود پس تشویق و جلب دیگران به مشارکت در انتخابات بسیار اهمیت دارد.

کرامت خواستار فعالیت بیشتر مسئولان اقتصادی کشور شد تا اقتصاد ایران نیز مانند عرصه‌های علمی و نظامی پیشرفت چشمگیر داشته باشد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول