اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ارم:

90 درصد مردم بخش ارم در انتخابات مشارکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: بخشدار ارم گفت: 90 درصد مردم بخش ارم در انتخابات مشارکت می‌کنند.

90 درصد مردم بخش ارم در انتخابات مشارکت می‌کنند

حسین هاشم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تاکید بر لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات اظهار داشت: انتخابات مجلس نهم یک انتخابات سرنوشت‌ساز و مهم است و به هر میزان که مشارکت مردم بالاتر باشد شاهد موفقیت بیشتر نظام خواهیم بود.

وی افزود: طی 30 سال گذشته بیش از 30 انتخابات در کشور برگزار شده و در واقع نظام اسلامی به نظر مردم اهمیت بسیار زیادی می‌دهد.

بخشدار ارم خاطر نشان کرد: دشمنان از ماه‌های گذشته تبلیغات بسیار زیادی برای زیر سئوال بردن انتخابات انجام داده‌اند و تلاش دارند حضور مردم را کمرنگ جلوه دهند.

هاشم‌زاده تصریح کرد: اطمینان داریم که بار دیگر شاهد حضوری بی‌نظیر و حماسی از مردم خواهیم بود و در سراسر کشور و بویژه در شهرستان دشتستان مردم پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و دشمنان را ناکام خواهند کرد.

وی با اشاره به تبلیغات کاندیداها در بخش ارم یادآور شد: نامزدها در کمال سلامت و بانشاط بسیار خوبی در امر تبلیغات فعال هستند و مردم نیز در فضایی مناسب به انتخاب نمایندگان اصلح می‌پردازند.

بخشدار ارم با بیان اینکه بیش از 90 درصد مردم بخش ارم در انتخابات مشارکت می‌کنند گفت: در تمام انتخابات گذشته بیشترین مشارکت مربوط به مردم این بخش بوده و با شوری که در بین مردم مشاهده می‌شود پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 90 درصد در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول