اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

مسئولان با تخلفات انتخاباتی در پلدختر برخورد کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: مسئولان با تخلفات انتخاباتی در پلدختر برخورد کنند.

مسئولان با تخلفات انتخاباتی در پلدختر برخورد کنند

به گزارش خبرنگار فارس از پلدختر، حجت الاسلام علی محمد لروند صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر با ابراز نگرانی از وضعیت موجود و حرکات برخی افراد در توزیع گسترده شب‌نامه در سطح شهر از نیروهای امنیتی خواست تا هر چه زودتر جلوی این کار ناپسند را در  پلدختر بگیرند.

وی افزود: امروز وضعیت در پلدختر به گونه‌ای است که بیشتر دیوارهای ساختمان‌های مردم و ادارات دولتی توسط طرفداران کاندیداها شعار نویسی شده و حتی این طرفداران با کمال پررویی شروع به شعار نویسی روی خودروها هم می‌کنند.

حجت‌الاسلام لروند با بیان اینکه این‌گونه اقدامات در شان شهری مثل پلدختر نیست، اظهار داشت: همدلی و همکاری مردم و مسئولان علاوه بر حضور گسترده در انتخابات، می‌تواند پایان بخش این گونه حرکات باشد.

در ادامه این جلسه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پلدختر ضمن توصیه مردم به رعایت قانون گفت: اگر مسئولان در کار خود جدی باشند، هیچ کس جرات شعار نویسی روی دیوارها و ساختمان‌های ادارات و منازل مسکونی را نخواهد داشت.

علی نجات کرمی با بیان اینکه تمهیدات خوبی برای برقراری امنیت انتخابات در نظر گرفته شده است، افزود: باید تمام ادارات برای برقراری امنیت با نیروی انتظامی همکاری لازم را انجام دهند.

فرمانده انتظامی پلدختر در بخش دیگری از سخنانش به برخی نکات امنیتی اشاره کرد و از اعضای شورای اداری خواست این توصیه‌ها را جدی بگیرند.

در ادامه فرماندار پلدختر با ابراز خرسندی از وضعیت موجود پلدختر، گفت: از شور و هیجان انتخاباتی در پلدختر با وجود برخی رفتارهای غیر قانونی خوشحال هستم.

فریدون رشیدی اظهار کرد: مردم پلدختر در روز 12 اسفند مثل 22 بهمن حماسه دیگری را خلق خواهند کرد و ما شاهد حضور حداکثری آنان خواهیم بود.

وی گفت: پلدختر از شهرهای آرام استان لرستان است و ما هیچ مشکلی در شهرستان نداریم و همه تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور توسط مسئولان برگزارکننده مهیا شده است.

فرمانده بسیج سپاه پلدختر هم در این جلسه ضمن درخواست از مردم برای حضور و مشارکت گسترده در انتخابات خواستار توجه به دغدغه‌های امام جمعه پلدختر شد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول