اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی:

کارشناسان در حال بررسی انتخابات رایانه‌ای اسفراین هستند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: هم اکنون کارشناسان فنی در حال بررسی نحوه برگزاری این انتخابات رایانه‌ای در حوزه انتخابیه اسفراین هستند.

کارشناسان در حال بررسی انتخابات رایانه‌ای اسفراین هستند

 سیدکریم سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه دقیقاً معلوم نیست که انتخابات رایانه‌ای در حوزه انتخابیه اسفراین در تمام و یا چند شعبه برگزار می‌شود، اظهار داشت: کم و کیف برگزاری این انتخابات در حال بررسی بوده و قبل از انتخابات نهایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اسفراین یکی از حوزه‌های انتخابیه برای برگزاری انتخابات رایانه‌ای در کشور است، افزود: بسترهای لازم از هفته‌های گذشته برای برگزاری انتخابات رایانه‌ای فراهم شده است.

سجادی همچنین بیشتر مراحل برگزاری انتخابات مجلس در استان را رایانه‌ای عنوان کرد و گفت: صرفاً مرحله اخذ و شمارش آرا دستی است.

* بارندگی‌های 12 اسفند شدت و ضعف دارد

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی با اشاره به گزارش هواشناسی مربوط به وضعیت هوا در 12 اسفند در این استان اظهار داشت: این بارندگی‌ها بر اساس این گزارش‌ها شدت و ضعف دارد.

وی تصریح کرد: ستاد انتخابات خراسان شمالی تمهیدات لازم را با مشارکت اعضای مدیریت بحران به منظور فراهم کردن شرایط لازم برای برگزاری انتخابات در مناطق روستایی و شهری فراهم کرده است.

سجادی اظهار داشت: در این راستا نشستی نیز با ستاد مدیریت بحران استان قبل از انتخابات به عمل خواهد آمد.

*اسامی نامزدهای انتخاباتی استان هیچ‌گونه تغییری نداشته

وی در ادامه با رد هرگونه تغییر در تعداد نامزدهای انتخاباتی و افزایش نامزدهای تأیید صلاحیت شده، گفت: تعداد نامزدهای انتخاباتی خراسان شمالی همان 25 نفر است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار داشت: طی ایام تبلیغات انتخاباتی صرفاً یک نفر از حوزه انتخابیه اسفراین انصراف داده است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس حوزه انتخابیه بجنورد دارای 12 نامزد، حوزه انتخابیه شیروان هفت نامزد و حوزه انتخابیه اسفراین دارای شش نامزد انتخاباتی است.

انتهای پیام/و۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول