اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

تشکیل مجلس اسلامی و علوی یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: با توجه به اینکه رأی به شخص اصلح مانع از تحریف اسلام می‌شود همه باید تلاش کنند تا مجلس اسلامی و علوی تشکیل شود.

تشکیل مجلس اسلامی و علوی یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد محمدی صبح امروز در دیدار دست‌اندرکاران هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات در بخش کاکی اظهار داشت: صیانت از آرای مردم را به عنوان وظیفه شرعی مورد توجه قرار دهید.

امام جمعه کاکی افزود: با توجه به نزدیک شدن به روز حساس 12 اسفند، روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان گویاترین نهاد مردم‌سالاری دینی تمامی دست‌اندرکاران انتخابات را به برگزاری باشکوه این امر خطیر دعوت می‌کنم.

 

وی بیان کرد: با توجه به موقعیت حساس جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی و نهضت عمیق و گسترده بیداری اسلامی در منطقه و سرایت و نفوذ آرمان‌های انقلاب اسلامی به ملت‌های غربی، وظیفه مجریان انتخابات در برگزاری باشکوه این مهم ضروری است.

امام جمعه کاکی افزود: با توجه به اینکه رأی به شخص اصلح مانع از تحریف اسلام می‌شود همه باید تلاش کنند تا مجلس اسلامی و علوی تشکیل شود و با انجام وظیفه بار امانت به نحو احسن از انحراف در تشکیل چنین مجلسی ممانعت شود.

محمدی به توجیه دست‌اندرکاران هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات در بخش کاکی نسبت به قانون انتخابات و حدود و اختیارات و وظایف هیئت‌های اجرایی و نظارت اشاره کرد و گفت: بر همه ما ضروری است که توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را به عنوان محور اصلی در گفتمان‌ها و رفتارهای انتخاباتی قرار داده و ضمن ترغیب و تشویق مردم به حضور پرشور در انتخابات با بصیرت‌افزایی نسبت به توطئه دشمنان به صیانت و نگهداری از آرای مردم اهمیت و توجه کافی بدهیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول