اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-219

عابدی: مجلسی مقتدر است که پشتوانه آن حمایت مردمی باشد

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرا در حوزه انتخابیه شهرستان‌های بشرویه، فردوس، طبس و سرایان گفت: مجلسی مقتدر است که پشتوانه آن حمایت‌های مردمی باشد.

عابدی: مجلسی مقتدر است که پشتوانه آن حمایت مردمی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد کریم عابدی صبح امروز در جمع مردم شهرستان بشرویه اظهار داشت: باید خداوند را هزاران بار به خاطر داشتن چنین مردم خوبی شکر کنیم و در زیر پرچم ولایت فقیه و در مسیر رهبری با توطئه‌های دشمنان اسلام مقابله کنیم.

وی با اشاره به سخن امیرالمؤمنین مبنی بر اینکه رسالت شیعه در ستیز است و شیعه باید همیشه با ظالم در ستیز و مدافع مظلوم باشد، افزود: فکر نکنید ظالم فقط آمریکا است بلکه در داخل کشور ظالمانی هستند که در پشت پرده و در فتنه‌انگیزی دخیل‌‌اند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرا در حوزه انتخابیه شهرستان‌های بشرویه، فردوس، طبس و سرایان ادامه داد: مردم نباید فتنه 88 و انحراف را دستکم بگیرند و در این راستا باید هوشیار باشند.

عابدی ادامه داد: ما باید سعی کنیم امت نمونه‌‌ای در اخلاق، محبت و عشق‌آموزی باشیم که این مهم پیام اسلام و قرآن نیز است.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در دوره هشتم نمایندگی مجلس اعلام کرد: همه اقداماتی که در دوره ما صورت گرفته زیرساختی بوده که ارتقای شهرستان، گازرسانی، توسعه شهرک صنعتی و پیگیری جاده طبس بشرویه نمونه‌هایی از آن است.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرا در حوزه انتخابیه شهرستان‌های بشرویه، فردوس، طبس و سرایان افزود: باید سعی کنیم انتخابات با شور و نشاط و شعور و امنیت به صورت مقتدرانه صورت گیرد.

عابدی یادآور شد: مهم نیست چه کسی رأی بیاورد نباید ذهن مردم را مبهم کنیم من قول نمی‌دهم ولی تا حد توانم برای توسعه و پیشرفت و آبادانی تلاش می‌کنم و این تلاش در دوران نمایندگی مجلس قبل پیش روی مردم قرار دارد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول