اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 اسفند اتفاق می‌افتد

حضور هزاران پهلوان و ورزشکار اصفهانی پای صندوق‌های رای

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج شورای ورزشکاران استان اصفهان گفت: روز جمعه نیز هزاران ورزشکار و پهلوان اصفهانی به پای صندوق‌های رأی حاضر شده تا مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.

حضور هزاران پهلوان و ورزشکار اصفهانی پای صندوق‌های رای

مهدی اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: حضور در عرصه انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است که حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را می‌طلبد.

وی افزود: امروزه حکم ولایت و رهبری بر شرکت پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری استان اصفهان تاکید کرد: در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و تاکید مقام معظم رهبری ورزشکاران و قهرمانان استان اصفهان حضور پررنگی در انتخابات مجلس نهم دارند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران و قهرمانان استان اصفهان در همه صحنه‌ها برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی حاضر شدند، تاکید کرد: جامعه ورزش اصفهان وفاداری خود را به خون شهدا نشان داده‌اند زیرا شهدا با کم‌ترین امکانات در مقابل قدرترین دشمنان ایران اسلامی ایستادگی کردند.

اسدی ادامه داد: ورزشکاران و قهرمانان به شهدا اقتدا کرده و در همه صحنه‌ها از جمله راهپیمایی روز قدس و 22 بهمن حضوری گسترده و پرشور داشتند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول