اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان:

قهرمانان بین‌المللی ورزش کردستان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: قهرمانان بین‌المللی، مربیان، رئیس و نایب رئیس‌های هیئت‌های ورزشی استان کردستان تجلیل خواهند شد.

قهرمانان بین‌المللی ورزش کردستان تجلیل می‌شوند

فرهاد عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در طول سال جاری تعامل و برنامه‌ریزی‌های خاصی در بین اداره کل ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی به وجود آمده است که موجب کسب عناوینی در سطح ملی و بین‌المللی شده است.

وی در ادامه افزود: تاکنون در سال‌جاری 445 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران این استان کسب شده است که تعداد 33 عدد از این مدال‌ها در مسابقات جهانی، بین‌المللی و آسیایی و مابقی در سطح مسابقات کشوری بوده است.

عبداللهی خاطر نشان کرد: ورزشکاران دارای مدال‌های بین‌المللی با برگزاری مراسمی تجلیل خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به حضور تعدادی از مربیان این استان در فدراسیون‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: تعدادی از مربیان آقا و خانم موفق این استان با توجه به فعالیت و دانش آنها از سوی فدراسیون‌های ورزشی در حال حاضر به عنوان مربیان تیم ملی در کشور مشغول به فعالیت هستند.

عبداللهی در ادامه خاطر نشان کرد: به منظور پاسداشت و قدردانی از مدال‌آوران مسابقات جهانی، آسیایی، بین‌المللی و مربیان تیم‌های ملی و رئیس و نایب رئیس‌های هیئت‌های ورزشی که تعامل خاصی  با این اداره داشته‌اند در دهه سوم ماه جاری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی اعلام کرد: امیدوارم این حرکت موجب انگیزه بیشتر در بین مدال‌آوران مسابقات کشوری شود و آنها در سال‌های آینده در سطح‌های بالاتر کسب عنوان کنند و قهرمانان ملی ما برای کشور کسب سهمیه المپیک را در پیش داشته باشند، چرا که ورزشکاران این استان توانایی صعود به قله‌های افتخار را دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان از تمامی مسئولان ادارات دولتی و شرکت‌ها که در طول سال جاری با این اداره نهایت تعامل و همکاری را انجام داده‌اند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول