اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد

احداث پروژه‌ها ورزشی بر اساس استانداردهای جهانی در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: احداث و راه‌اندازی سالن‌های بزرگ و پروژه‌های ورزشی عظیم در اردبیل بر اساس استانداردهای جهانی عملیاتی می‌شود.

احداث پروژه‌ها ورزشی بر اساس استانداردهای جهانی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج پیش از ظهر امروز در نشست با فرماندار خلخال اظهار داشت: اردبیل مهد پرورش استعدادهای ناب ورزشی است اما نبود امکانات کافی این استعدادها را در نطفه خفه کرده است.

وی با یادآوری اینکه بنا داریم تا در اردبیل امکانات و سالن‌های فاخر ورزشی را احداث و ایجاد کنیم خاطرنشان کرد: سالن‌های ورزشی اردبیل باید در شان این استان بوده و ورزشکاران بتوانند در این سالن‌ها استعدادهای ورزشی خود را که قابلیت جهانی شدن دارند پرورش دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به تلاش برای تامین اعتبار و تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه تمام در مناطق مختلف استان یادآور شد: تا زمانی که پروژه‌های ورزشی نیمه تمام رها شده، تکمیل و افتتاح نشود از شروع هرگونه پروژه جدیدی با هر عنوان خودداری می‌کنیم.

پازاج تصریح کرد: طولانی شدن زمان اجرای پروژه‌های ورزشی آغاز شده از سال‌های گذشته موجب افزایش هزینه‌های احداث و بالا رفتن قیمت تمام شده پروژه‌ها می‌شود.

این مسئول بیان داشت: تمام پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان که تعداد آنها زیاد است کارشناسی و مبالغ اعتباری مورد نیاز تکمیل آنها برآورد شده و تلاش می‌کنیم با تامین اعتبار مورد نیاز این طرح‌ها از محل اعتبارات ملی و استانی کار تکمیل این پروژه‌ها را در سال آتی به پایان برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: اجرای پروژه‌های ورزشی بر اساس استانداردهای تعریف شده و احداث سالن‌های بزرگ برای برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی در سطح شهرستان‌های استان در اولویت برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال نیز در این جلسه اظهار داشت: طولانی شدن زمان اجرای پروژه‌های ورزشی این شهرستان موجب نارضایتی مردم به ویژه ورزشکاران و جوانان روستایی منطقه شده است.

ذبیح‌الله عبد‌اللهی خواستار تکمیل پروژه‌های احداث سالن‌های ورزشی در روستای لرد شال و برندق خلخال شد.

وی خاطرنشان کرد: به رغم قول‌های داده شده از سوی مسئولان ورزش و جوانان استان مبنی بر تکمیل و بهره‌برداری از این سه پروژه در دهه فجر امسال این امر تاکنون محقق نشده و انتظار می‌رود عملیات اجرایی این طرح‌ها که از سال 83 آغاز شده در سریع‌ترین زمان ممکن تکمیل و در اختیار مردم روستاها قرار بگیرد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول