اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه ایستادگی خرمشهر:

مردم خرمشهر ضامن دریافت فرصت‌های شغلی منطقه هستند

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه ایستادگی خرمشهر گفت: سازمان مردمی در خرمشهر ضامن دریافت فرصت‌های شغلی و عدم مصادره آنها توسط افراد غیربومی خواهد بود.

مردم خرمشهر ضامن دریافت فرصت‌های شغلی منطقه هستند

صالح سواریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: خرمشهر با گذشت 23 سال از پایان جنگ تحمیلی همچنان در فقر اقتصادی و اجتماعی باقی مانده است.

وی افزود: خرمشهر در زمان بازسازی اعتبارات زیادی داشت اما امروز در همان عقب‌ماندگی خود دست و پا می‌زند.

کاندیدای جبهه ایستادگی خرمشهر تصریح کرد: خرمشهر شهری است با همان القاب استثنایی قبلی به علاوه القاب جدید که تا امروز هم هر ایرانی را دستخوش احساسات متعالی می‌کند.

وی اضافه کرد: هیچ شهری در ایران وجود ندارد که روزی مختص به خود داشته باشد اما سوم خرداد علاوه بر اینکه به شهر خرمشهر اختصاص دارد، متعلق به تمام کشور است.

سواریان با اشاره به اینکه چرا نباید از شلمچه سالانه 20 تا 30 میلیون دلار صادرات داشته باشیم و از فقر اقتصادی منطقه مردم را سهیم کنیم، گفت: همشهریان ما در خرمشهر یک دوره در انتظار خواهند بود تا بعداز یک سال تا یک سال و نیم ترمیم‌ها انجام گیرد و لقب بهشت جویندگان کار به خرمشهر بازگردد.

وی ادامه داد: اصلاً کسی که الفبای اقتصاد را بلد باشد و مختصات خرمشهر را ببیند امکان ندارد به فکر سرمایه‌گذاری نیفتد.

به گفته کاندیدای جبهه ایستادگی خرمشهر گنج‌های آشکار شلمچه، بندر صادراتی، شهرک صنعتی، خط راه‌آهن، فرودگاه بین‌المللی، راه‌های مواصلاتی آبی و دریایی همه و همه نشان‌دهنده ظرفیت‌های بالای این منطقه است.

وی عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های مردم، عدم‌اتکا به نیروهای بومی در مسئولیت‌ها و مدیریت‌های کلان است.

سواریان با بیان اینکه مردم نیز باید در عمران و آبادی شهر با مسئولان منطقه تعامل و همکاری لازم را برقرار کنند، افزود: تمام این مشکلات به خاطر عدم حضور مردم پیش آمده، اگر مردم تشکل پیدا کنند، حق‌شان را می‌توانند بگیرند.

وی بیان کرد: وقتی مردم به صورت سازمان‌یافته حاضر و ناظر باشند، مسئول و پیمانکار فرصت پیدا نمی‌کند غیربومی را بیاورد.

کاندیدای جبهه ایستادگی خرمشهر تصریح کرد: سازمان مردمی ضامن دریافت فرصت‌های شغلی و عدم مصادره آنها توسط افراد غیربومی خواهد بود.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول