اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

مدیران قضایی در ایام انتخابات در حوزه قضایی حضور داشته باشند

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: در ایام انتخابات باید رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها در حوزه قضایی خود حضور داشته باشند.

مدیران قضایی در ایام انتخابات در حوزه قضایی حضور داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، احمد کیخسروی در جمع مدیران قضایی استان ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم استان به منظور شرکت در انتخابات پیش رو اظهار داشت: دستگاه قضایی خراسان شمالی برای برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه آماده است.

وی برای برگزاری هر چه پرشورتر انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی همکاری صد درصدی مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی با دستگاه نظارتی را ضروری دانست.

کیخسروی با بیان اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خویش قرار دهیم، تصریح کرد: رعایت اصل بی‌طرفی مهم است و باید به طور کامل در گفتار و برخوردمان بی‌طرفی را به طور شفاف رعایت کنیم و از جانب‌داری و در معرض واقع شدن اتهام اجتناب کنیم.

وی با بیان اینکه در ایام انتخابات حتماً روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها در حوزه قضایی خود حضور داشته باشند، گفت: با هوشمندی کامل و به صورت جدی در ایام تبلیغات رسمی بر عملکرد کاندیداها نظارت داشته باشید و در صورت بروز هرگونه تخلفی طبق موازین قانونی برخورد شود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در ادامه اظهار داشت: وضعیت عملکرد دادگستری استان رضایت‌بخش است ولی باید تلاش گردد تا عملکرد دادگستری از وضعیت موجود مطلوب‌تر شود.

وی تصریح کرد: کمبود کادر قضایی و اداری می‌تواند بر عملکرد استان تأثیرگذار باشد ولی باید نقش نظارت را هم جدی بگیریم زیرا اگر ما به عنوان مدیر، نظارت درستی بر مجموعه نداشته باشیم نتیجه خوبی نخواهیم گرفت.

کیخسروی با بیان اینکه اتاق فکر در مرکز استان راه‌اندازی می‌شود، گفت: به زودی هیئت مشورتی قضایی در بخش حقوقی و جزایی را با هدف ایجاد وحدت رویه و پاسخ دهی به سئوالات همکاران در مرکز استان تشکیل خواهیم داد.

مدیران قضایی خراسان شمالی به منظور بررسی مسائل مربوط به انتخابات و بررسی موضوع آمار و عملکرد حوزه‌های قضایی استان در محل دادگستری کل استان خراسان شمالی تشکیل جلسه دادند.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول