اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 10 حوزه انتخاباتی استان فارس

لیست نهایی جبهه ایستادگی اعلام شد

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه ایستادگی استان فارس لیست نهایی این جبهه در 10 حوزهٔ انتخابی این استان را اعلام کرد.

لیست نهایی جبهه ایستادگی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فریبا فاتحی‌نژاد دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه انتخابیه شیراز (کریم زارع، علی احمدی) حوزه انتخابیه اقلید (الیاس طاهری) حوزه انتخابیه فسا (محمد حسن دوگانی)، لارستان (جمشید جعفرپور)، حوزه انتخابیه مرودشت (علی اکبر قبادی حمزه‌خانی)، حوزه انتخابیه آباده، خرم‌بید و بوانات (لطف‌الله زارع)، حوزه انتخابیه نورآباد ممسنی (مجید انصاری)، حوزه انتخابیه سپیدان (طاهره احمدی)، حوزه انتخابیه فیروزآباد (خیرالله رمضانی) و حوزه انتخابیه سروستان، کوار و خرامه نیز (زین‌الدین طهماسبی) منتخبین جبهه ایستادگی هستند.

فاتحی‌نژاد ادامه داد: در برخی از حوزه‌های انتخابیه که کاندیدای مورد نظر معرفی جبهه ایستادگی معرفی نشده به توافق نرسیدن بوده است.

وی ابراز داشت: جبهه ایستادگی به عنوان یک جبهه جدید‌التأسیس فعالیت خود را آغاز کرده و امیدواریم در دوره‌های بعد کاندیدای مورد نظر در تمام شهرستان‌های استان فارس را معرفی کنیم.

به گزارش فارس، جبهه ایستادگی ایران اسلامی حدود یک سال پیش در عرصه فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی فعال شده و حاصل تلاش‌های تعدادی از تشکل‌های سیاسی، انقلابی، اجتماعی و شخصیت‌های روحانی، علمی، فرهنگی از جمله جبهه حامیان ولایت، حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی، جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی، حزب سبز، حزب نیک‌اندیشان ایران اسلامی، انجمن بین‌المللی جنبش ضد صهیونیستی، مجمع اسلامی آرمان ملت ایران، خدمتگزاران ایران اسلامی و حزب اسلامی ایران زمین است.

مؤسسان این جبهه معتقدند بی‌تردید انقلاب اسلامی میراث مجاهدت هزاران شهید و رزمنده فی‌سبیل‌الله است که امروز به عنوان امانت در دست ماست و پاسداری از دستاوردهای آن بر همگان واجب است و این پاسداری در شرایط فعلی نیازمند بصیرت، مجاهدت، مقاومت و ایثار و از خودگذشتگی معنی‌دار است و چنانچه نتوانیم با شرایط تاریخی فعلی نقش خود را ایفا کنیم همیشه در تاریخ مسئول هستیم و به بدی از ما یاد می‌شود، همچنین سرعت حوادث در محیط و پیرامون داخل و خارج ما چنان رو به تزاید است که تنها و با رصد هوشمندانه و گزینش احسن امکان مواجهه با آنان وجود دارد.

انتهای پیام/غ10/گ2000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول