اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار یک میلیارد تومان

ساختمان دانشگاه پیام‌نور ریگان بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: ساختمان دانشگاه پیام‌نور ریگان با یک میلیارد تومان اعتبار آماده بهره‌برداری است که بیش از 83 دانشجو از مزایای آن استفاده می‌کنند.

ساختمان دانشگاه پیام‌نور ریگان بهره‌برداری می‌شود

محمد برزنگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان با اشاره به ارتقای دو ساله ریگان به شهرستان اظهار داشت: شهرستان ریگان مصوبه سال 86 است که در سال 88 ارتقا یافت و با تمام‌ محرومیت‌ها فاصله آن از شهرستان بم کاهش یافت.

وی بیان داشت: ساکنان ریگان برای هرگونه امکانات اداری به شهرستان بم مراجعه می‌کردند که با ارتقا به شهرستان تمام امکانات در این منطقه اجرا می‌شود.

برزنگ از راه‌اندازی 90 درصد ادارات ریگان توسط اداره کل‌های استان خبر داد و افزود: بیش از 36 اداره در این شهرستان برای ارائه خدمات به مردم راه‌اندازی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی شهر‌ستان و ادارات ریگان روحیه نشاط و شادابی در مردم ریگان دو چندان و روحیه محرومیت از چهره مردم تا حدودی برداشته شده است.

برزنگ ابراز داشت: این روحیه نشاط و شادابی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در این شهرستان جلوه‌گر شده است.

وی تصریح کرد: طی این دو سال اقدامات خوبی در قسمت‌های مختلف شهرستان انجام شده و یا در دست اقدام است.

برزنگ عنوان کرد: 230 کیلومتر لوله‌گذاری و کانال بتنی آبرسانی با اعتبار 4 میلیارد تومان در بخش کشاورزی، آبرسانی به 30 روستای ریگان با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان، آبرسانی به شهر ریگان با بهره‌مندی یک هزار و 100 خانوار با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان و آسفالت، ایجاد فضای سبز و جدول‌گذاری با اعتبار 2 میلیارد تومان طی این مدت انجام شده است.

فرماندار ریگان اذعان داشت: با توجه به اینکه 45 مدرسه غیر‌استاندار و کپری در شهرستان وجود داشت و جان 4 هزار و 500 دانش‌آموز در خطر بود، 20 مدرسه استاندارد اکنون در شهرستان ریگان با 4 میلیارد تومان اعتبار در حال ساخت است.

وی بیان داشت: یکی دیگر از مشکلات شهرستان مشکل راه بود که 22 کیلومتر راه روستایی در شهرستان احداث شده که اعتبار هزینه‌ای 18 میلیارد تومان در این زمینه است.

برزنگ افزود: ساختمان دانشگاه پیام‌نور این شهرستان با یک میلیارد تومان اعتبار آماده بهره‌برداری است که بیش از 83 دانشجو از مزایای آن استفاده می‌کنند.

وی از اجرای طرح فرسایش خاکی مناطق بیابانی ریگان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به توفان‌های شدید شن در این شهرستان طرح جف با اعتبار 11 میلیارد تومان در این شهرستان در 30 روستای مورد محاصره شن اجرا می‌شود.

برزنگ ابراز داشت: برای اشتغال جوانان جویای کار هشت حلقه چاه کشاورزی در منطقه ده‌رضا به این افراد داده می‌شود.

وی عنوان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای خوبی طی این دو سال در شهرستان اجرا شده که روحیه نشاط مردم دو چندان شده است.

برزنگ افزود: مردم ریگان همیشه در صحنه بودند و در انتخابات آینده با حضور خود چشم دشمنان را کور می‌شود.

فرماندار ریگان تصریح کرد: ریگان متولد نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از همه کسانی که در ارتقای آن به شهرستان تلاش کرده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول