اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-216

عابدی: کاندیدایی که به مردم قول بدهد دروغ گفته است

خبرگزاری فارس: کاندیدای اصولگرای مجلس نهم در حوزه انتخابیه فردوس، بشرویه طبس و سرایان گفت: مسئولیت نمایندگی مجلس شورای اسلامی قانونگذاری است و کسی که به مردم قول فعالیت اجرایی بدهد دروغ گفته است.

عابدی: کاندیدایی که به مردم قول بدهد دروغ گفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد کریم عابدی صبح امروز در جمع مردم بشرویه در محل مسجد جامع این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران و خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نعمتی است که پشتوانه آن خون هزاران شهید است.

وی ادامه داد: در طول سال‌های اخیر با وجود فتنه‌ها و مشکلاتی که از سوی استکبار جهانی و معاندان بر کشور تحمیل شد به واقع این مجلس و دولت قدرتمند و شجاع بود که توانست از این برهه حساس عبور کند.

عابدی، خطر فتنه و انحراف را جدی دانست و هوشیاری نمایندگان مردم در مجلس را نمونه‌ای از بصیرت مردم در انتخاب درست دانست.

وی با اشاره به شعارهایی که از داخل صحن علنی مجلس برای نخستین بار علیه فتنه‌گران به وجود آمد و به متن مردم رسید ادامه داد: انتخاب مردم برای مجلس شوای اسلامی تعیین سرنوشت سیاسی خود در سال‌های آینده است که به طور یقین مردم با بینش و آگاهی عمیق خود راه را برای فتنه‌گرانی که آرزوی تکرار مجلس ششم و دوره اصلاحات را دارند همیشه خواهند بست.

نماینده مردم بشرویه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در حوزه فعالیت‌های عمرانی و زیرساختی تأکید کرد: در اوایل دوران آغاز این مجلس نخستین اقدام عملی برای حمایت از محرومان کل کشور به ویژه منطقه بشرویه تأسیس فراکسیون مناطق محروم با حضور 137 نماینده توسط وی بوده است.

عابدی با تقدیر و تشکر از حضور مردم و مسئولان و اجتماع باشکوه آنان تأکید کرد: همه ما سرباز ولایت فقیه هستیم و هر چه انجام می‌دهیم لطف الهی است که در سایه توجهات و عنایات خاص امام زمان (عج) است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول