اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

سیستان‌ و بلوچستانی‌ها آماده حضور در انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با شور و نشاط وصف‌ناپذیر فضای استان را کاملاً انتخاباتی کرده و آماده حضور حداکثری هستند.

سیستان‌ و بلوچستانی‌ها آماده حضور در انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان با گذشت پنج روز از تبلیغات کاندیداهای مجلس نهم، چهره شهرهای استان سیستان و بلوچستان دگرگون شده و فضای استان شور و نشاط خاص به خود گرفته است.

از ساعات آغاز قانونی تبلیغات، طرفداران کاندیداها با نصب بنر، پلاکارد، بیلبورد و پخش بروشور در سطح شهرها، بخش‌ها و روستاهای استان شور و حال خاصی را به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی داده‌اند.

توزیع و پخش هزاران ویژه برنامه تبلیغاتی، انتخاباتی در قسمت‌های پرتردد شهر و پخش تراکت‌های مختلف از کاندیداها، فضای استان را کاملاً تبلیغاتی کرده است.

همچنین در سایر شهرستان‌های استان همگام با مرکز استان، موج گسترده‌ای از تبلیغات کاندیداها آغاز شده است و بحث و گفت‌وگوهای زیادی در محافل مختلف انجام می‌شود.

مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همان طور که در راهپیمایی عظیم 22 بهمن از خود حماسه جاویدان آفریدند حال نیز آماده می‌شوند تا شور و شعور را در هم آمیزند و با حضور خود در پای صندوق‌های رأی، 12 اسفند به یادماندنی را در این برهه از زمان با مشارکت گسترده به تصویر بکشند و خود را به رخ جهانیان بکشند.

کاندیداهای حوزه‌های انتخابیه مختلف در جای جای استان صبح‌ها و عصرها و شب‌ها در محافل مختلف در جلسات پرسش و پاسخ شرکت می‌کنند و به سؤالات مردم پاسخ می‌دهند.

وعده همه مردم استان روز جمعه، 12 اسفند ماه در پای صندوق‌های رأی خواهد بود.

حضور حداکثری مردم نشان از ایمان، اقتدار، بصیرت و معرفت آنان دارد و بارها و بارها این را با ورود به عرصه‌های مختلف حماسه‌ساز کشور ثابت کرده‌اند.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول