اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-218

مجیدی: برگزاری انتخابات باشکوه کابوسی برای قدرت‌های استکباری است

خبرگزاری فارس: کاندیدای حوزه انتخابیه شهرستان‌های بیرجند و درمیان گفت: برگزاری انتخابات باشکوه مجلس نهم کابوسی است که قدرت‌های استکباری منطقه را به وحشت می‌اندازد.

مجیدی: برگزاری انتخابات باشکوه کابوسی برای قدرت‌های استکباری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا مجیدی صبح امروز در مهدیه بیرجند اظهار داشت: با توجه به جایگاه خاص جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یگانه قطبی که استکبارستیزی و عدالت‌خواهی را در جهان سلطه و سرمایه نمایندگی می‌کند چشم دوست و دشمن به انتخابات ایران دوخته شده است.

وی تصریح کرد: شاید وضعیت حاکم بر انتخابات در ایران از نظر بازتاب‌های جهانی در تاریخ نظام‌های سیاسی بی‌سابقه باشد.

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان با بیان اینکه هر انتخابات در ایران از نظر کارشناسان و تحلیلگران بین‌المللی به‌عنوان عرصه‌ای برای ارزیابی اعتبار و مشروعیت نظام تلقی می‌شود، تصریح کرد: در واقع حساسیت دشمن به انتخابات به‌عنوان مهمترین تجلی مردم‌سالاری دینی بدان حد است که در طول تمامی چهار دهه اخیر تلاش بر آن داشته تا انتخابات در جمهوری اسلامی ایران را غیررقابتی، نمایشی، هدایت شده و مخدوش و مجالس و دولت‌های برآمده از این انتخابات را فرمایشی و نامشروع جلوه دهد.

*دشمن با سیاه‌نمایی اوضاع اقتصادی کشور سعی بر حضور حداقلی مردم در انتخابات دارد

مجیدی ادامه داد: دشمنان نظام در راستای این هدف در زمان‌های نزدیک به انتخابات با سیاه‌نمایی وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور و طرح شبهاتی مانند مغایرت نظارت استصوابی با حق تعیین سرنوشت مردم و انتخابات آزاد، سعی در حاکم کردن فضای یأس و دلسردی بر جامعه و حتی المقدور کاهش مشارکت در انتخابات را دارند.

وی با بیان اینکه این سیاست‌های خصمانه دشمنان که از دیرباز ادامه داشته در آستانه انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شدت گرفته است، گفت: در حقیقت شرایط تاریخی حاضر جایگاهی خاص و موقعیتی منحصر به فرد در جغرافیای سیاسی ایران و منطقه به انتخابات پیش روی مجلس بخشیده است.

*برگزاری باشکوه انتخابات کارآمدی مردم‌سالاری دینی نظام را ثابت می‌کند

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان به همزمانی انتخابات مجلس نهم با موج بیداری اسلامی در غرب آسیا و شمال آفریقا که می‌توان از آن به تحقق گفتمان انقلاب اسلامی تعبیر کرد، گفت: برگزاری شکوهمند این انتخابات می‌تواند بار دیگر کارآمدی مدل مردم سالاری دینی را در اذهان ملل مسلمان تثبیت کرده و موقعیت الگوی جمهوری اسلامی برای کشورهای منطقه را به عنوان یک سیستم متکی بر ارزش‌های بومی و اصیل اسلامی تقویت کند.

مجیدی ادامه داد: از سوی دیگر این انتخابات نخستین انتخابات پس از فتنه 88 است که طی آن دشمنان اسلام تلاش کردند تا رأی 40 میلیونی مردم به نظام در انتخابات ریاست جمهوری را به کام مردم و نظام تلخ کرده و با آشوب‌های خیابانی‌ساز و کار انتخاباتی و قانونی را در جمهوری اسلامی ایران به بن بست بکشانند.

وی اضافه کرد: این توطئه با حضور هوشیارانه مردم در صحنه و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب نافرجام ماند و تلاش دشمن و پیاده نظام داخلی آن برای تخریب وجهه نظام عقیم ماند با این وجود دشمن سعی بر آن دارد که با برانگیختن و فعال کردن بقایای فتنه حول طرح‌های نخ نما و ورشکسته‌ای چون تحریم انتخابات بر مشارکت مردم در انتخابات تأثیر منفی بگذارد.

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان یادآور شد: امید است با حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات بار دیگر تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول