اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سلماس:

مجلس محلی برای ارتقای سطح فرهنگ ملی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سلماس گفت: مجلس کارآمد می‌تواند به‌ عنوان محلی برای ارتقای سطح فرهنگ ملی شناخته شود.

مجلس محلی برای ارتقای سطح فرهنگ ملی است

احد بابازاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از جمله شاخصه‌های نماینده اصلح می‌توان به دفاع از آرمان‌های نظام و همچنین ولایت‌مداری اشاره کرد چرا که این دو شاخصه عاملی برای پیشبرد اهداف هر فرد به‌شمار می‌رود.

وی خاطر نشان‌ کرد: مجلس شورای اسلامی به‌ عنوان پایه توسعه ملی شناخته می‌شود و به ‌همین دلیل نمایندگان حاضر در این ‌مکان نیز باید دارای تعهد و تخصص لازم برای بهره‌مند کردن کشور از علوم و فنون روز باشند.

وی در ادامه گفت: نمایندگان مجلس باید برای ارائه نظرات اصلاحی در راستای گسترش آرامش عمومی تلاش کرده و به ‌این ترتیب راهی به‌ سوی ترویج معارف اسلامی پیدا کنند.

این مسئول، تلاش برای ارتقای سطح مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را از دیگر وظایف نمایندگان نام برد و گفت: گسترش و ارتقای سطح همکاری در عرصه‌های مختلف با سایر کشورهای مطرح دنیا باید توسط نمایندگان مجلس پیگیری شده و راه‌حل عملی آنها از طریق مجلس شورای اسلامی به سایر نهادهای کشور عرضه شود.

بابازاده، بصیرت ملی در ایران اسلامی را بی‌مثال دانست و اظهار داشت: مردم با دارا بودن از بصیرت و آگاهی دینی در انتخابات مجلس شورای اسلامی حاضر شده و نسبت به انتخاب نماینده اصلح اقدام می‌کنند تا به این ترتیب پاسخی دندان‌شکن به تمام دشمنان و منافقان دهند.

فرمانده سپاه سلماس، دفاع از ارزش‌های اسلامی را نیاز اساسی نماینده مجلس برشمرد و گفت: با توجه به دوران صدر اسلام می‌توان به این نتیجه رسید که تمام شهدای عصر پیامبر اکرم (ص) تاکنون با هدف حفظ و اعتلای ارزش‌های اسلامی و بهره‌مند کردن مردم از معارف دینی به جهاد پرداخته و در این‌راه جان خود را فدا کرده‌اند و این وظیفه در حال حاضر بر عهده مسئولان، مدیران و در رأس آنها نمایندگان مجلس است.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول