اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده فیروزکوه در مجلس:

حضور پرشور در انتخابات نشان‌دهنده اتحاد مردم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور اقشار مختلف مردم در انتخابات مجلس نهم نشان‏دهنده اتحاد مردم است.

حضور پرشور در انتخابات نشان‌دهنده اتحاد مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران شاهرخ رامین صبح امروز در جمع فرهنگیان، نخبگان و جمعی از مردم شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: مردم در برهه کنونی باید متحد باشند و با یکدلی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

وی بیان داشت: هدف اصلی این است تا فیروزکوه که امروز بسترهای توسعه و پیشرفت آن مهیا شده است به جایگاه اصلی خود برسد.

نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان فیروزکوه جوانانی تحصیل‏کرده، باهوش و به‏روز دارد گفت: این شهرستان دارای شهرکی صنعتی با 680 هکتار مساحت است که باید به خوبی از آن بهره‏برداری شود.

رامین با تاکید بر اینکه دانشگاه‏ها باید کارآفرین شوند و رشته‏های مهارتی مورد نیاز شهرک‏های صنعتی در آنها افزایش یابد اضافه کرد: در برهه کنونی و با پیگیری‏های انجام شده، سه بزرگراه و راه مواصلاتی مهم شهرستان فیروزکوه را به استان‏های همجوار متصل می‏سازد.

وی همچنین ایجاد زیرساخت‏های مواصلاتی و ارتباطی در شهرستان فیروزکوه را در سالیان اخیر بسیار مناسب توصیف کرد.

نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی افزود: تنها چیزی که جوانان و نخبگان فیروزکوهی در زمان حاضر کم دارند، اعتماد به نفس و جایگاه درخور شأن آنهاست که باید به این نقطه نیز دست یافت.

رامین با اشاره به اینکه جوانان فیروزکوهی به شهری سالم و برومند نیاز دارند گفت: جوانان این شهرستان می‏توانند سکان هدایت یک مجموعه سربلند و تولیدکننده را در دست داشته باشند.

وی عنوان کرد: جوانان شهرستان فیروزکوه لایق این هستند که بهترین کارها را در دست داشته باشند و دغدغه‏ اشتغال باید از میان آنها رخت بربندد و تک تک مردم این شهرستان توسط مسئولان و جامعه مورد حمایت قرار گیرند.

نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم فیروزکوه در صورتی که حمایت شوند، می‏توانند دست به سرمایه‏گذاری بزنند و در صنایع و ظرفیت‏های موجود در شهرستان ورود پیدا کنند.

رامین افزود: خود مردم و جوانان شهرستان فیروزکوه قادر هستند تا در زمینه‏های علمی و امور تولیدی مؤثر باشند و در بخش‏های مختلف صنعت، تولید و کشاورزی انقلابی دیگر در این منطقه به وجود بیاورند.

وی یادآور شد: همه آحاد ملت در راستای اهداف والای انقلاب و در سایه قانون اساسی حرکت می‏کنند و به همین خاطر باید مشتی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب بزنند و با حضور پرشور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اجازه ندهند کسی بین آنها فاصله بیندازد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول