اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سعدآباد:

1100 نفر انتخابات را در سعدآباد برگزار می‌کنند

خبرگزاری فارس: بخشدار سعدآباد گفت: یک‌هزار و 100 نفر انتخابات را در سعدآباد برگزار می‌کنند.

1100 نفر انتخابات را در سعدآباد برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامرضا وفایی در نشست با مسئولان سعدآباد اظهار داشت: انتخابات مجلس نهم یک رویداد مهم و ارزشمند در انقلاب اسلامی است و چشم تمام دنیا به این انتخابات حساس دوخته شده است.

وی افزود: دشمنان از ماه‌ها قبل با تبلیغات فراوان برای کمرنگ کردن حضور مردم برنامه‌ریزی کرده‌اند و قصد دارند نسبت به متشنج کردن فضای انتخابات اقدام کنند.

بخشدار سعدآباد با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی ثابت کرده‌اند که عاشق نظام و انقلاب هستند و در هر شرایطی در صحنه حاضرند و اطمینان داریم که در انتخابات مجلس نهم نیز حماسه‌ای دیگر خلق می‌شود.

وفایی تصریح کرد: مردم منطقه سعدآباد مردمی ولایت‌مدار و معتقد به ارزش‌ها هستند و به فضل خدا در انتخابات مجلس نهم نیز این امر را ثابت می‌کنند.

وی از استقرار 29 شعبه اخذ رأی در سعدآباد خبر داد و افزود: به منظور برگزاری انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی در بخش سعدآباد در مجموع 29 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که از این تعداد 14 شعبه شهری و 15 شعبه روستایی و 3 شعبه سیار است.

بخشدار سعدآباد از مشارکت یک‌هزار و 100 نفر در برگزاری انتخابات مجلس در سعدآباد خبر داد و گفت: تعداد افراد اعم از هیئت اجرایی، نظارت و تدارکات جمعا یک‌هزار و 100 نفر است که باید در روز 12 اسفند مستقر و انجام وظیفه کنند.

وفایی اذعان داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و بانشاط فراهم شده و همه مسئولان در روز انتخابات از تمام امکانات برای نظم و امنیت انتخابات حاضر خواهند شد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول