اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای انتخابات مجلس نهم:

لایحه بررسی اموال نمایندگان را دنبال می‏کنم

خبرگزاری فارس: کاندیدای مستقل انتخابات نهمین دوره مجلس در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر گفت: در صورت توفیق خدمت به‌عنوان نماینده، لایحه بررسی اموال نمایندگان مجلس شورای اسلامی را دنبال می‏کنم.

لایحه بررسی اموال نمایندگان را دنبال می‏کنم

بهزاد بهرامی‏نسب امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: نزدیک به 28 سال کار اجرایی در امور مختلف کشوری داشته‏ام و مشاهده مسائلی در جامعه و دلسوزی برای بهبود امور در زمینه خدمات‏رسانی شایسته به مردم، انگیزه‏ای برای ورود به گود قانون‏گذاری کشور بود.

بهرامی‏نسب لایحه رسیدگی به اموال نمایندگان مجلس را موضوعی ابتر در ادوار گذشته خواند و افزود: چرایی عدم تصویب این لایحه در اذهان اقشار مختلف جامعه به یک علامت سئوال بدل شده است.

کاندیدای مستقل انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر ادامه داد: نماینده‏ای که وارد مجلس می‏شود، باید با شجاعت کامل اموال تحت تملک خود را اعلام کند.

* محدودیت در تکرر حضور در مجلس

وی محدودیت در تکرر شرکت نمایندگان مجلس در ادوار مختلف انتخابات را دیگر موضوع قابل پیگیری از سوی خود در مجلس نهم خواند.

بهرامی‏نسب ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری، فرد منتخب صرفا برای دو دوره محدود می‏تواند در انتخابات شرکت کند؛ اما نمایندگان مجلس با چنین محدودیتی مواجه نیستند.

کاندیدای مستقل انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر اضافه کرد: یک نماینده هر چقدر که دارای فعالیت در عرصه نمایندگی مجلس باشد، دو دوره برای وی کفایت می‏کند.

عضو بعثه مقام معظم رهبری از سال 1371 تاکنون افزود: باید با جلوگیری از تکرر نامزدی در انتخابات مجلس، عرصه را برای دیگر نخبگان جامعه جهت خدمت باز گذاشت.

* بازنشستگان باید از درمان رایگان بهره‏مند شوند

کاندیدای مستقل انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: بازنشستگان باید از خدمات درمانی رایگان بهره‏مند شوند.

بهرامی‏نسب در ادامه گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: موضوع دیگر موجود در فهرست پیگیری‏های دوره آتی مجلس به شرط توفیق خدمت، ارائه خدمات درمانی بهتر به بازنشستگان است.

معاون سابق سازمان بازنشستگی کشور ادامه داد: پیش از این در دوره‏ای به‌ عنوان معاون سازمان بازنشستگی کشور انجام وظیفه و خدمت‏رسانی کرده‏ام.

بهرامی‏نسب اضافه کرد: در آن تجربه خدمتی، دریافتم که مشکل اصلی بازنشستگان کشور موضوع خدمات درمانی آنهاست.

* رعایت اصل دانشجومحوری در مراکز دانشگاهی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان از سال 82 تاکنون، تغییر رویکرد و رعایت اصل دانشجومحوری در مراکز دانشگاهی را اهداف خود اعلام کرد.

وی ادامه داد: اگر دانشجویی نباشد، استاد و دانشگاه نیز کاربرد خاصی پیدا نمی‏کنند.

بهرامی‏نسب اضافه کرد: از این‌رو دانشجومحوری در مراکز آموزش عالی به عنوان یک امر ضروری مورد پیگیری قرار می‏گیرد.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول