اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای تامین استان کهگیلویه و بویراحمد:

مشخص بودن نتایج انتخابات از قبل ادعایی کاملا بی‌‌اساس است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای تامین استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی تلاش کنند تا اخلاق را در این عرصه رقابت نبازند، گفت: طرح موضوع مشخص بودن نتایج انتخابات از قبل ادعایی کاملا" بی‌‌اساس است.

مشخص بودن نتایج انتخابات از قبل ادعایی کاملا بی‌‌اساس است

اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران از آزادترین انتخابات دنیا است که نامزدها و کاندیدهای نمایندگی مجلس برای گرفتن صندلی‌های خدمت در قوه مقننه با هم به رقابت آزادانه می‌پردازند.

رئیس شورای تامین استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد مردم با شور وصف ناشدنی در انتخابات به تمرکز در برنامه‌ها و اهداف انتخاباتی یک نامزد به او رای می‌دهند و رقابت در این استان کاملا" واقعی، ملموس و تنگاتنگ است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: حتی یک رای نیز در سرنوشت انتخابات این استان تاثیر دارد و همان‌طور که مردم در انتخابات گذشته به یاد دارند، نتایج انتخابات تا شمردن تک تک آرا مشخص نمی‌شد که این موضوع نشان از وجود رقابت و غیر قابل پیش‌بینی بودن نتایج انتخابات است.

وی با بیان اینکه انتخابات آزمون و موهبتی الهی است، گفت: بالاخره در این عرصه رقابت در سه حوزه انتخابی کهگیلویه و بویراحمد تنها سه نماینده به مجلس راه پیدا می‌کند ولی آنچه مهم است این است که نامزدهای انتخاباتی در این آزمون الهی اخلاق را نبازند.

نیکزاد شور و شعور مردم و آگاهی آنان را در عصر حاضر بالا دانست و تاکید کرد: آنچه امروز در میان مردم فهیم این استان بازار و مقبولیت دارد، جوانمردی است نه ناجوانمردی.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی تلاش کنند تا اخلاق را در این عرصه رقابت نبازند، گفت: طرح موضوع مشخص بودن نتایج انتخابات از قبل ادعایی بی ‌اساس است.

رئیس شورای تامین استان کهگیلویه و بویراحمد طرح مسائلی چون تقلب و مشخص بودن نتایج انتخابات را از پیش ناجوانمردانه خواند و ابراز داشت: مطرح کردن چنین شبهاتی و دامن زدن به آن ظلم به مردم است و ما اجازه نخواهیم داد سر سوزنی از حقوق مردم در هیچ زمینه‌ای ضایع شود.

نماینده قوه مجریه در استان کهگیلویه و بویراحمد با توصیه به نامزدهای انتخاباتی خاطرنشان کرد: کاندیدها روی برنامه‌ها و شعارهای انتخاباتی خود متمرکز شوند تا اگر نماینده مجلس هم نشدند ولی برنده اخلاق در این عرصه مهم باشند.

نیکزاد از کاندیدهای هر سه حوزه نمایندگی مجلس در کهگیلویه و بویراحمد خواست تا در عین رقابت سالم انتخاباتی، رفاقت را نیز فراموش نکنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول