اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی:

ستاد ویژه انتخابات در تشکیلات قضایی با متخلفان برخورد جدی خواهد کرد

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: ستاد ویژه انتخابات در تشکیلات قضایی با متخلفان برخورد جدی خواهد کرد.

ستاد ویژه انتخابات در تشکیلات قضایی با متخلفان برخورد جدی خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام مالک‌اژدر شریفی بعد از ظهر امروز در آیین معرفی رئیس جدید دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب اهر اعلام کرد: در راستای دستور ریاست قوه قضائیه ستاد مرکزی ویژه انتخابات در محل تشکیلات قضایی استان تشکیل و به تبع آن در تمام شهرستان‌ها نیز فعالیت خود را در زمینه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی و موارد مربوط به آنها تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: در این راستا با رصد تخلفات از سوی کاندیداها و هواداران آنها، با هر فردی که در این زمینه تخلفی انجام دهد برخورد قانونی خواهد شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: همه کاندیداها که مورد تایید شورای نگهبان قانون اساسی قرار گرفته‌اند مورد احترام بوده و کاندیداها باید با پرهیز از هرگونه تخریب و کم‌احترامی به همدیگر، به بیان دیدگاه‌های خود بپردازند و از حواشی پرهیز کنند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه از سوی برخی هواداران کاندیداها مواردی مشاهده می‌شود که باید کاندیداها با توجیه اعضا ستاد و هواداران آنها از رفتار و گفتار تنش‌زا پرهیز کنند.

شریفی افزود: موارد خلاف قانون کاندیداها علاوه بر طرح در ستاد ویژه انتخابات دادگستری در پرونده انتخاباتی آنها درج می‌شود.

وی گفت: به اینگونه موارد تخلف در تمام شهرستان‌های استان بدون نوبت و در کمترین زمان رسیدگی شده و برخورد قانونی می‌شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در کمرنگ کردن انتخابات اظهار داشت: ملت ایران پرشورتر از گذشته در صحنه انتخابات بوده و بار دیگر با حضور پرشور خود دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

وی گفت: دادگستری شهرستان اهر یکی از دادگستری‌های نمونه استان است که در سایه تلاش مضاعف همکاران اهر میسر شده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول