اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر:

انتخابات بهترین فرصت برای خنثی سازی توطئه‌ها و فتنه‌ها است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر گفت: انتخابات بهترین فرصت برای خنثی سازی توطئه‌ها و فتنه‌ها است.

انتخابات بهترین فرصت برای خنثی سازی توطئه‌ها و فتنه‌ها است

محمد جوروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: مردم باید در انتخابات شرکت کنند، دشمن در کمین ماست که چگونه در انتخابات شرکت می‌کنیم، هر قدر انتخابات پررنگ‌تر باشد، علامت علاقه مردم به نظام است.

وی افزود: دشمنان پیش از انقلاب دست و پای اسلام را جدا کرده بودند و مردم زیر بار ظلم و تسلیم بودند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر با بیان اینکه امام مردم را آماده و مهیا کرد تا انقلاب اسلامی پیروز شد، تصریح کرد: امام خمینی(ره) اسلام ناب را به عرصه زندگی آورد و چهره امریکا و اروپا را برای مردم روشن کرد.

وی ادامه داد: اما در برابر این پیش‌روی‌های نظام، دشمن نیز آرام ننشست و هشت سال جنگ علیه ایران تحمیل کرد.

جوروند اضافه کرد: اما دشمنان نظام و انقلاب با این حال نتوانستند چراغ انقلاب را خاموش کنند.

وی عنوان کرد: دشمنان همواره در کمین انقلاب اسلامی هستند بنابراین مردم باید با حضور گسترده خود در همه صحنه‌ها به ویژه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، وظیفه خود را در حفاظت از این نظام انجام دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر بیان کرد: برگزاری انتخابات باشکوه و پررنگ در ایران،‌ نشانه علاقه مردم به نظام اسلامی است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: امروز چشم جهانیان به ایران دوخته شده و استحکام این سنگر بزرگ به شرکت در انتخابات به عنوان یکی از صحنه‌های حضور همه اقشار جامعه و نیز توسعه صنایع پیشرفته بستگی دارد.

جوروند گفت: ملت ایران تلاش زیادی در طول سال‌های قبل و پس از انقلاب اسلامی انجام داده و شهدای زیادی را تقدیم اسلام کرده است.

وی با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار این منطقه در طول هشت سال متمادی جنگ تحمیلی از جان و مال خود برای حفظ تمامیت ارضی کشور گذشتند، افزود: اما امروز و هزاران بار دیگر همین مردم با حضور پررنگ و پرشور در پای صندوق‌های رأی استقلال و آزادگی کشور را چون خاری بر چشم دشمنان فرو خواهند کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر با بیان اینکه چهره پلید دشمنان در پس انتخابات نمایان می‌شود، گفت: در 12 اسفندماه بار دیگر دشمنان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران مشت گره خورده مردم ولایتمدار ایران اسلامی را با گستردگی تمام در پای صندوق‌های رأی برای تعیین سرنوشت خود خواهند دید.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول