اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم-204/

شرافتی: انتخابات سکویی برای رسیدن به عزم ملی است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان با بیان اینکه انتخابات سکویی برای رسیدن به عزم ملی است، گفت: برای مجریان انتخابات شهرستان تنها مشارکت مردم، سلامت و قانونمند برگزار شدن انتخابات مهم است.

شرافتی: انتخابات سکویی برای رسیدن به عزم ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی ظهر امروز در جلسه روند بررسی انتخابات شهرستان نهبندان که با حضور نماینده ویژه رئیس ستاد انتخابات کشور همراه بود، اظهار داشت: انتخابات در حقیقت سکویی برای رسیدن به عزم و اقتدار ملی است.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند، تصریح کرد: حضور و مشارکت گسترده مردم در این صحنه سبب می‌شود تا بدنه نظام بیمه و زمینه‌های لازم برای دستیابی ایران اسلامی به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بیشتر فراهم شود.

فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه از زمان آغاز بحث انتخابات همزمان با سراسر کشور این شهرستان اقدامات و برنامه‌های لازم را اجرایی کرده است، ادامه داد: هم‌اکنون تمام شرایط و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات سالم در نهبندان تهیه شده و تامین است.

شرافتی افزود: کمیته‌های تشکیل شده در راستای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نهبندان تا کنون برابر جدول زمان‌بندی شده برنامه‌های خود را انجام و شرایط و امکانات لازم را برای این انتخابات فراهم آوردند.

وی به برگزاری جلسات و نشست‌های توجیهی برای مجریان، ناظران و بازرسان این انتخابات در شهرستان اشاره کرد و گفت: نظارت و کنترل بر اوضاع انتخاباتی این شهرستان در حال انجام و تا پایان زمان انتخابات ادامه دارد.

فرماندار نهبندان یادآور شد: برای تمامی شعب اخذ رای از چند روز گذشته اعضای و نماینده فرماندار مشخص شدند و امکانات لازم نیز برای این شعب فراهم شده و همچنین برای شعب اخذ رای سیار نیز مسیرها و برنامه‌های لازم تدارک و پیش‌بینی شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهبندان در این جلسه اظهار داشت: در حوزه اطلاع‌رسانی جلسات متعددی را با خبرنگاران، اصحاب رسانه داشتیم و اهداف مد نظر مورد اطلاع‌رسانی قرار گرفته است.

سید حسین هاشمی با بیان اینکه در اطلاع‌رسانی‌های لازم برای حضور حداکثری مردم  و در باب موضوعات انتخابات در فضای مجازی نیز تلاش شده است، تصریح کرد: دو نشریه این شهرستان در این زمینه تا کنون مطالب و مقالات فراوانی را چاپ و مورد ترویج قرار دادند.

وی از ارسال تعداد زیادی پیامک به صورت انبوه از سامانه‌های پیامکی تهیه شده در سطح شهرستان خبر داد و افزود: بیاناتی از امام (ره) و مقام معظم رهبری در راستای حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح به افراد ارسال شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهبندان اضافه کرد: از تمام جلسات و دیدار‌های عمومی مسئولان در شهرستان در راستای بحث حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح استفاده و برای مردم اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی انجام شده است.

هاشمی ادامه داد: امیدواریم مردم این شهرستان همانند انتخابات گذشته با توجه به شرایط و زمینه‌های فراهم شده در این انتخابات نیز مشارکت حداکثری را رقم بزنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول