اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 91

راشاد: رقابت خوبی بین کاندیداهای انتخاباتی وجود دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زنجان گفت: در حال حاضر رقابت خوبی بین کاندیدهای انتخاباتی وجود دارد.

راشاد: رقابت خوبی بین کاندیداهای انتخاباتی وجود دارد

 عباس راشاد امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم شهرستان زنجان حاکم شده است.

وی با بیان اینکه هیچ گونه گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی در شهرستان زنجان گزارش نشده است، ادامه داد: در حال حاضر تبلیغات انتخاباتی در امنیت و آرامش در حال برگزاری است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه بازرسان و مسئولان اجرایی انتخابات بر نحوه اجرای تبلیغات نظارت می‌کنند، افزود: در حال حاضر همه تلاش‌های مسئولان برگزاری پرشور انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات آبروی یک کشور است، اضافه کرد: مردم کشور همواره از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی پشتیبان نظام بوده و از دستاوردهای انقلاب اسلامی در نهایت فداکاری دفاع کرده‌اند.

راشاد با اشاره به اینکه در حال حاضر فضایی انتخاباتی و پرشور در شهرستان زنجان ایجاد شده است، افزود: در حال حاضر تبلیغات انتخاباتی در شهرستان زنجان نسبت به روزهای آغازین چند صد برابر شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات نحوه عملکرد و تبلیغات کاندیداها تغییر کرده است، اضافه کرد: در حال حاضر نحوه و شیوه عملکرد کاندیداها به صورت اغنایی انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر کاندیداها به جای چسباندن عکس و پوسترهای تبلیغاتی در معابر شهری به ایراد سخنرانی در مکان‌های از پیش تعیین شده می‌پردازند.

وی خاطر نشان کرد: کاندیداها در سخنرانی‌های خود با تشریح فعالیت‌های پیشین، تصمیم‌هایی که برای آینده دارند را برای طرفداران خود تبیین می‌کنند.

راشاد همچنین با اشاره به تبلیغات میدانی کاندیداها افزود: این نوع تبلیغات نیز کمک شایانی به پرشور شدن فضای تبلیغاتی می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تا کنون هیچگونه انصرافی از سوی کاندیداها به ستاد انتخاباتی شهرستان گزارش نشده است، افزود: در حال حاضر 20 کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان زنجان مشغول فعالیت‌های انتخاباتی هستند.

فرماندار شهرستان زنجان اذعان داشت: قبل از برگزاری انتخابات دو داوطلب نمایندگی به نام‌های علیرضا فیروز فر و ارجمند فر از حضور در عرصه‌های انتخاباتی انصراف دادند.

وی همچنین یادآور شد: در روز اولی که آغاز تبلیغات نامزدها بود نیز سیمین حق‌نظری انصراف خود را از حضور در عرصه‌های انتخاباتی اعلام کرد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول