اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کاندیداها منش جوانمردی در انتخابات را فراموش نکنند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار در پیش گرفتن منش جوانمردی در انتخابات از سوی کاندیداها شد.

کاندیداها منش جوانمردی در انتخابات را فراموش نکنند

اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه انتخابات یعنی سپردن امور مردم به خود آن‌ها، اظهار کرد: در انتخابات کسانی که می‌خواهند از سوی مردم انتخاب شوند مجبورند به میان مردم بیایند و بگویند می‌خواهم برای شما مردم نوکری کنم.

 

وی افزود: مردم برنامه‌ها و عملکرد یک کاندیدا را می‌بینند و بر این اساس تصمیم می‌گیرند چه کسی اصلح است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که کاندیداها و هوادارانشان از فضای تخریب بپرهیزند، بیان داشت: بهتر است کاندیدها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و با منشی پهلوانانه به میدان رقابت بیایند و به ارائه برنامه‌های خود بپردازند.

 

نیکزاد خاطرنشان کرد: از 32 نفر کاندیدای این استان تنها سه نفر به عنوان نماینده از سوی مردم برگزیده می‌شوند و این در حالی است که بقیه نیز سرمایه‌های این استان هستند.

 

وی در ادامه مجلس را تبلور خواست و اراده عموم مردم دانست و تاکید کرد: هر نماینده‌ای باید بتواند بر فعالیت‌های مدیران در حوزه انتخابیه خود نظارت داشته باشند، چرا که اگر برای نماینده اهمیتی قائل نشوند در واقع اراده عمومی مردم نادیده گرفته شده است.

 

 

*برخی درصدد خدشه وارد آوردن به چهره انتخابات هستند

 

عالی‌ترین مقام اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: نماینده می‌تواند عملکرد مدیران را ارزیابی و مورد سئوال قرار دهد.

 

وی با اشاره به این‌که نمایندگان نیز دغدغه مردم را دارند، تصریح کرد: اگر کاندیدایی دغدغه مردم را نداشته باشد مردم به او اعتماد نمی‌کنند و وی را به عنوان نماینده خود بر نمی‌گزینند.

 

نیکزاد با بیان اینکه بسیاری در  تلاشند به انتخابات آسیب بزنند، گفت: اما تاکنون کسی نتوانسته خدشه‌ای بر چهره انتخابات وارد کند زیرا سالم برگزار کردن انتخابات از دغدغه‌های اصلی مجریان آن بوده است.

 

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول