اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-201

ارسال بیش از 30 هزار پیامک انتخاباتی به مردم فردوس

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان فردوس از ارسال بیش از 30 هزار پیامک انتخاباتی به مردم این شهرستان خبر داد.

ارسال بیش از 30 هزار پیامک انتخاباتی به مردم فردوس

محمدحسین باکمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: در این پیامک‌ها بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید و از جملات و کلمات قصار حضرت امام خمینی ‌(ره) و مقام معظم رهبری در اهمیت انتخابات استفاده شده است.

وی گفت: تجربه حضور مردم شهرستان فردوس در انتخابات سال‌های گذشته در حد عالی بوده و تقریباً در همه انتخابات‌ گذشته، مردم این شهرستان حضوری فعال داشته‌اند.

باکمال افزود: در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان فردوس اقدامات بسیار مناسبی صورت گرفته است که از جمله آن می‌توان به برگزاری ده‌ها جلسه با اقشار مختلف روحانی، دانشگاهی، فرهنگی، اصناف و کارگری اشاره کرد.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات فردوس تصریح کرد: در همه جلسات برگزار شده علاوه بر تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، موارد قانونی تذکر و بر رعایت اخلاق انتخاباتی نیز تأکید شده است.

وی یادآور شد: از مسئولان و کارکنان دولت در ادارات شهرستان خواسته شده که به هیچ عنوان از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدایی استفاده نکنند و از تخریب کاندیداها و طرفدارانشان نیز پرهیز شود.

باکمال گفت: سخنرانی ائمه جماعات در بین الصلاتین نمازهای جماعت، قرائت قسمت‌هایی از وصیتنامه سیاسی و الهی امام(ره)، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و استفاده از اساتید برجسته از دیگر اقدامات ابتکاری کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان فردوس است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات افزود: در این راستا همچنین نامزدهای انتخابات در مورد چگونگی تبلیغات و تبلیغات مبتنی بر قانون در جلسه جداگانه‌ای توجیه شده‌اند.

وی تصریح کرد: تعداد 750 نفر از عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات در تلاش هستند که در شهرستان فردوس انتخابات را در 36 شعبه اخذ رأی برگزار و از آرای مردم حراست و پاسداری کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول