اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافق:

انتخابات ظرفیت بزرگی برای تثبیت نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار بافق گفت: انتخابات یک ظرفیت بزرگ برای تثبیت نظام در عرصه‌های داخلی و خارجی است که با حضور گسترده مردم محقق می‌شود.

انتخابات ظرفیت بزرگی برای تثبیت نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حسین ندافیان ظهر امروز در نشست عوامل اجرایی انتخابات شهرستان بافق با اشاره به فراهم بودن زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونی در روز 12 اسفندماه اظهار کرد: مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند در 12 اسفندماه در شهرستان بافق فراهم شده است.

وی افزود: انتخابات یک ظرفیت بزرگ برای تثبیت نظام در عرصه‌های داخلی و خارجی است و مهم‌ترین عامل تحقق آن حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای است.

فرماندار بافق تصریح کرد: بدون شک مردم بافق همچون گذشته در این دوره از انتخابات نیز با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری بر افتخارات خود می‌افزاید.

معاون فرماندار و رئیس ستاد انتخابات بافق نیز در این نشست از اجرای طرح همیاران مجلس در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در اجرای این طرح در روز انتخابات دانش‌آموزان مقطع ابتدایی می‌توانند به اتفاق بزرگترهای خود در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

صمدی، آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با فرآیند برگزاری انتخابات و فراهم کردن زمینه مشارکت این قشر از جامعه در فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی در سن بلوغ را از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان بافق نیز در این نشست از مشارکت بیش از 120 ناظر و سرناظر در امر برگزاری انتخابات مجلس نهم در شهرستان بافق خبر داد.

احمد برزگری خاطرنشان کرد: برای این افراد تاکنون بیش از 10 دوره آموزشی برگزار شده است.

در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه فعالیت هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان بافق، پیرامون آخرین وضعیت، نحوه و چگونگی تعیین اعضای شعب اخذ رای همچنین بررسی و هماهنگی جلسه آموزشی اعضای شعب به منظور توانمندسازی و آمادگی لازم و شرح وظایف مجریان انتخابات بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول